• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Cersei
    södertälje skrev 2013-04-29 18:47:00 följande:

Och svenskor har ryktet att vara vackra,med eller utan smink
    I know! men TS är så självcentrerad så hon lyssnar inte på något som handlar om något annat än iranska/persiska tjejers skönhet ;)
  • Emma 89

Visst, många är jättevackra. Har dock än inte träffat någon som är normal. Alla iranitjejer är kända för att vara golddiggers och dramaqueens. Passar också in på alla jag träffat.

• Uffesson
    Persisk skrev 2013-04-29 18:46:12 följande:
    det finns som sagt de som åldras fort, men det är så bland alla folkgrupper. Inte bara kvinnor från Mellanöstern. 

som många påpekat så har alla olika smak och det håller jag ju med om, alla tycker olika. vissa föredrar blonda bleka kvinnor medans andra föredrar bruna vackra exotiska kvinnor. 
    Du håller med om det, men samtidigt skriver du att alla som tycker olika antingen inte har någon smak, är avundsjuka eller är gay?
  • Persisk

Jag hade en Svensk stalker på facebook,  han stalakde mig under flera månader..han såg ju t.o.m min status att jag inte var singel men ändå skrev han nästan varje dag till mig, kärleks meddelanden samt komplimanger om mitt utseende och han tyckte att vi iranskor är vackrare än tråkiga blondinerna. De mest desperata är j helt utan tvekan svenska killar som blir knäsvaga så fort de ser en vacker exotisk skönhet. 

• Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:48:25 följande:
    Jag är då inte lätt, du ska veta att jag dissat många desperata svenska killar.. hahah, de förnedrade t.o.m svenska kvinnorna för att imponera på mig men de lyckades inte (via fb) och en annan sida.
    Haha då skulle du bara veta hur många iranska/persiska killar som stöter på mig när jag är ute och dansar. Riktigt desperata och respekterar inte ett jota att jag säger att jag är upptagen. De dansar inte med de iranska/persiska tjejerna på krogen. Varför inte om ni nu är det vackraste folket på jorden?
  • Anova
    Persisk skrev 2013-04-29 18:46:12 följande:
    det finns som sagt de som åldras fort, men det är så bland alla folkgrupper. Inte bara kvinnor från Mellanöstern. 

som många påpekat så har alla olika smak och det håller jag ju med om, alla tycker olika. vissa föredrar blonda bleka kvinnor medans andra föredrar bruna vackra exotiska kvinnor. 

Så är det ju säkert, men jag har arbetet i yrken där jag fått avgöra ålder på folk och folk från mellanöstern ser betydligt äldre ut än svenskar.. Sen kan det vara en ovana för mig att se invandrare.. Men jag har ändå vuxit upp i Västerort i Stockholm (gått i skola i Tensta bl.a.).

Jag är glad att vara svenska, att jag har fina blå ögon och blek hy. Det är ett skönhetsideal som uppskattas i västvärlden. Dessutom är jag glad över att bli uppdraggad av 15 år yngre killar som tror att jag är jämngammal med dem. (hände senast på jobbet för någon vecka sedan).  
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:50:59 följande:
    Jag hade en Svensk stalker på facebook,  han stalakde mig under flera månader..han såg ju t.o.m min status att jag inte var singel men ändå skrev han nästan varje dag till mig, kärleks meddelanden samt komplimanger om mitt utseende och han tyckte att vi iranskor är vackrare än tråkiga blondinerna. De mest desperata är j helt utan tvekan svenska killar som blir knäsvaga så fort de ser en vacker exotisk skönhet. 
    Det säger fortfarande ingenting. Jag har hört många svenska killar säga att de föredrar svenska tjejer (oavsett hårfärg) framför mörkhåriga tjejer. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte nödvändigtvis anser att detta automatisk medför att detta är "sanningen" för det ;)
  • Ssjag
    fiori84 skrev 2013-04-29 18:44:31 följande:
    ursäkta, sa du verkligen svåra att få?....tillåt mig att skratta kära du...ni är en av dom LÄTTASTE att få på fall det vet ALLA killar..speciellt om man gillar att ta tjejen bakifrån då ni oftast inte ställer upp framifrån di ni inte vill mista oskulden
    Varför måste du vara lika låg, (eller lägre) än ts? Vad är du för människa?
  • Persisk
    Cersei skrev 2013-04-29 18:51:36 följande:
    Haha då skulle du bara veta hur många iranska/persiska killar som stöter på mig när jag är ute och dansar. Riktigt desperata och respekterar inte ett jota att jag säger att jag är upptagen. De dansar inte med de iranska/persiska tjejerna på krogen. Varför inte om ni nu är det vackraste folket på jorden?
    Vi iranska tjejer är extremt kräsna, utseende kommer först för oss. De killar som du ser dansar eller raggar med dig eller andra svenskar är de killarna som blivit dissade av oss iranska/persiska tjejer ;) tro mig.
  • mepetite

jag tycker också generellt brunetter ser bättre ut. Det är liksom mer liv i ansiktet. Ett par mörka ögon och mörkt hår. Kvinnorna ovan var vackra. men alla har ju olika preferenser gällande attribut osv

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer