• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    mepetite skrev 2013-04-29 18:55:04 följande:
    jag tycker också generellt brunetter ser bättre ut. Det är liksom mer liv i ansiktet. Ett par mörka ögon och mörkt hår. Kvinnorna ovan var vackra. men alla har ju olika preferenser gällande attribut osv
    ;) agree!
  • Furstinna

Finns vackra iranska kvinnor och vackra svenska kvinnor. Jag föredrar dock svenska kvinnor.

• kramdjur

Det finns snygga kvinnor från Iran, men då gillar jag bättre dom som ser naturliga ut, typ Laleh, istället för persierna på dina bilder.

• MoaElis

Vad är det för fråga? "Varför" (?) Hur ska någon kunna svara på det? Det är ju din åsikt, vilket inte är någon sanning. Alla har sin smak på vilka människor som är vackrast.

• Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:55:00 följande:
    Vi iranska tjejer är extremt kräsna, utseende kommer först för oss. De killar som du ser dansar eller raggar med dig eller andra svenskar är de killarna som blivit dissade av oss iranska/persiska tjejer ;) tro mig.
    Haha tror jag inte!

Svara på min fråga. Varför är det så viktigt för dig att ni iranska/persiska tjejer ska bli uppfattade som de vackraste kvinnorna i världen? och varför är folk som inte håller med blinda eller dumma i huvudet?
    Jag accepterar att folk tycker olika men du förbiser ju varenda kommentar från folk som tycker olika. Varför? det finns ju tydligen många här som inte tycker som du.
  • Persisk
    Furstinna skrev 2013-04-29 18:56:51 följande:
    Finns vackra iranska kvinnor och vackra svenska kvinnor. Jag föredrar dock svenska kvinnor.
    Självklart finns det det, alla har ju olika smaker så .. Finns vissa som anser att kineser är attraktiva, men jag och många andra anser att exotiska tjejer är finare än ljusa blondiner... mer liv i ansikte som en person påpeka hår på tråden, eftersom hudtonen/färgen är mörkare.
  • Loriyana

Personligen tycker jag att de Iranska/Persiska kvinnorna sminkar sig på tok för mycket. Men visst är de vackra! :) Tror kanske att vissa män som gillar mer "groomade" tjejer faller för dem. 

Jag kan säga att jag finner männen SÅ OTROLIGT SNYGGA!

• Furstinna
    Persisk skrev 2013-04-29 18:59:23 följande:
    Självklart finns det det, alla har ju olika smaker så .. Finns vissa som anser att kineser är attraktiva, men jag och många andra anser att exotiska tjejer är finare än ljusa blondiner... mer liv i ansikte som en person påpeka hår på tråden, eftersom hudtonen/färgen är mörkare.

Persisk skrev 2013-04-29 18:59:23 följande:

Jag har hört motsatsen. Att folk kan tycka det är oattraktivt för att många kvinnor från den delen är håriga eller snarare ludna på kroppen och i ansiktet och att det syns så tydligt för att håret är svart. Men det är väl tur att folk tycker olika. Hade ju varit tragiskt för t.ex persiska kvinnor om ingen fann dem attraktiva.
  • Ssjag
    Loriyana skrev 2013-04-29 19:03:58 följande:
    Personligen tycker jag att de Iranska/Persiska kvinnorna sminkar sig på tok för mycket. Men visst är de vackra! :) Tror kanske att vissa män som gillar mer "groomade" tjejer faller för dem. 

Jag kan säga att jag finner männen SÅ OTROLIGT SNYGGA!
    Ok det finns självklart en massa skönheter bland iranier, men männen? URK!
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer