Nanime skrev 2013-05-03 18:22:29 följande:
haha, det är samma hårfärg, bara det att det är en skugga som gör att det ser brunt ut. Jag är naturligt blond men har lagt i en kopparnyans via färgning..
jadu, det är ju du som tar upp bekräftelse. har inte nämnt det ordet tidigare i denna tråd men om du vill ifrågasätta vem som är i behov av bekräftelse så får du väl göra det...
Jag har haft mörkt hår, trivdes ganska bra med det men håret blir så enormt slitet av all färgning så jag håller mig till så naturlig färg som möjligt. Lägger i en kopparnyans lite då och då för att få mer liv i håret :)
I övrigt, så som jag ser ut på bilden är så jag ser ut när jag är som mest tillfixad. Ögonskugga och mascara, eventuellt lite eyeliner. Till vardags har jag bara mascara eller är helt osminkad.
Jag försöker inte motbevisa TS, men däremot känns det som att många av de bilder hon lagt ut är bilder på tjejer som har ganska mycket smink. Sen att säga att de som faktiskt försöker motbevisa TS lägger in bilder på tillfixade blondiner är väl inte så konstigt då TS också lägger in bilder på tillfixade tjejer. Vad är skillnaden? Ordet tillfixad är ganska flytande beroende på vilken person man pratar om ;)
Om jag är vacker eller inte är helt upp till den som ser min bild att avgöra, för just den personen. Precis det som gäller när det kommer till TS och de bilder hon lagt upp. Det är helt upp till de som ser bilden av avgöra vad just de personerna tycker.
Alla tycker inte lika, om TS tycker att iranska och persiska tjejer är vackrast i världen så får hon tycka det. Jag håller inte med.. vad jag tycker är vackert begränsas inte av etnicitet.. Det finns tjejer som jag skulle anse var vackrast i världen i alla etniciteter! Däremot tycker jag att blond och blåögd blir ganska tråkigt.. men det utesluter inte att någon an de vackraste kvinnorna på denna jord är just blond och blåögd.
Om du förstår vad jag menar.