Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

lille Birger skrev 2013-05-03 18:48:35 följande:
    Baserad på rumpa och höfter.

Nope, inte det heller. Inte för att det är något fel med en snygg rumpa, men vad det är beror ju på ägaren så att säga. Höfter... never even thought of, actually.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-03 18:52:14 följande:
    När iranier blandar sig så blir det bara så lyckad. Förutom Nadja Björlin så har vi denna skönhet som också är en av mina personliga favoriter. Älskar både hennes karaktär och hennes utseende.

Catherine Bell.

Hon ser litet ut som den där sci-fi-bruden från Firefly/Stargate 1/nyinspelningen av V/gästspelat i How I met your mother, Morrena Baccarin.

http://www.imdb.com/name/nm1072555/

• Dorian Ertymexx
    MrsPenn skrev 2013-05-03 19:12:01 följande:
    ÅH!! Morena Baccarin är så otroligt snygg. Som en riktigt classy variant av Mila Kunis.

"she was born in Rio de Janeiro, Brazil, Baccarin moved to New York at the age of 10 when her father, the Italian journalist Fernando Baccarin, was transferred there. She attended the LaGuardia High School of Music and Performing Arts and then the Juilliard School.

Staying in New York she, worked in the theater - notably in the Central Park production of Anton Chekhov's "The Seagull" where she was also Natalie Portman's understudy - and appeared in several movies.

After making Roger Dodger (2002) she moved to Los Angeles where she came to the attention of Joss Whedon who cast her in his short-lived cult sci-fi show "Firefly" (2002). "

Hon är alltså inte perser eller liknande.

Mila Kunis:
    "Milena "Mila" Markovna Kunis was born in Chernivtsi, Ukraine, USSR (now independent Ukraine), to a Jewish family. Her mother, Elvira, is a physics teacher, her father, Mark Kunis, is a mechanical engineer"

www.imdb.com/name/nm0005109/?ref_=fn_al_nm_1

Jag gillar Mila, inte för hennes utseende, utan för att hon röstspelar Meg i Family Guy.
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-03 19:12:11 följande:

Tänk om man kunde se ut så där i hennes ålder. Damn!
    Mjao, ja DET var en ruggigt vacker kvinna! Vilket ansikte! *blir litet knäsvag*
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-04 17:40:05 följande:
    Åho, tror det är första gången du håller med mig angående en kvinnas utseende.

Ja, hon är otrolig vacker och välbehållen för sin ålder. Den kroppen, ansiktet, ögonen, glöd och suget i ögonen. Ska jag vara ärlig så blir jag också knäsvag när jag tittar på bilderna... 

Hon ser mer naturlig och vardaglig ut än tidigare kvinnor du lagt upp bilder på. Jag gillar vardaglighet i ett utseende. Och hon har en ansiktsform jag är väldigt svag för.
  • Dorian Ertymexx
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-04 18:19:39 följande:
    Den undre bilden ser ut som Dominica Perzynski, iofs även det en väldigt snygg kvinna som sett bra ut från hon var 20 tills nu!.

Nu är du bara elak!! *går och duschar och skrubbar mig hårt*
  • Dorian Ertymexx
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-05 07:55:54 följande:
    Hur menar du nu? Är inte Dominika snygg nog för dig?

Nope.
  • Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-05-05 11:13:23 följande:

Hon var söt, det man ser va henne.

Vad är det med dig och kvinnors baksidor??   
  • Dorian Ertymexx
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-05 15:28:12 följande:
    Ojdå. Jag tycker att hon är en vacker medelålders dam!

Smaken är olika. Och tur är la det.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer