Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

lille Birger skrev 2013-05-05 15:53:56 följande:
    Jag tycker också att hon är snygg.

Här insinuerar du att du tycker jag borde lagt upp en mer avklädd bild på henne. Jag kan kolla om jag har någon mer avklädd bild på henne om det nu är så jädrans viktigt för dig.

Vi trivs ihop.

Haha, nej, inte alls, jag menade att hon var frånvänd, så man såg inte hela ansiktet. Avklätt är inte nödvändigtvis bättre.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Deelicious skrev 2013-05-05 21:50:47 följande:
    Men joo?? Dorre alla vet att du helst ser lite naket...

Har inget emot naket, men det är inte det viktigaste. Ser inget egenvärde i att se någon naken bara för att.
  • Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-05-05 22:17:39 följande:
    Här är en mer avklädd bild på samma tjej, åt Dorian.

Trist bild, ser ju inte ansiktet.
  • Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-05-06 15:40:30 följande:
    Tycker du att tjejen på bilden har snygg rygg?

Sådär, håret täcker ju det mesta, så det är svårt att bedöma.
  • Dorian Ertymexx
    MrsPenn skrev 2013-05-06 17:09:56 följande:
    Jag svarar: NEJ. Tramp stamp och extremt mycket celluliter. Hon torrborstar inte, va?

Deelicious skrev 2013-05-06 20:14:30 följande:
    FY!!! Hon var ju inte ens snygg.... full med celluliter och white trash tattoo

Bara för det börjar jag gilla det. Litet på trots typ. Jag har inget emot vare sig celluliter eller tatueringar. Däremot har jag svårt för folk som dömer andra för yta.
  • Dorian Ertymexx
    MrsPenn skrev 2013-05-06 22:14:42 följande:
    Okej celluliter kan hon inte rå för, det håller jag med om. Men... the Slut bullseye? Tramp stamp? Whore tag?
    Den kunde hon ha valt bort faktiskt.

Jag tycker att kvinnor kan välja bort smink och högklackat. Klart mer skadligt än tatueringar. Men ingen lyssnar på mig ändå, så... Tungan ute
  • Dorian Ertymexx
    Deelicious skrev 2013-05-07 00:14:10 följande:
    Nähä?? Vilka brukar ha tribal tattoos i svanken då förutom wt?!?

Bryr mig inte om någon är WT eller inte.
  • Dorian Ertymexx
    honest skrev 2013-07-27 03:45:07 följande:
    Jag är från iran och jag kan säga att vi som alla folkslag har variationer när det gäller utseende. Blond eller mörk spelar ingen roll. jag tycker absolut inte att raset är avgörande för att vara vacker eller ej. du som har skrivit det här inlägget är antingen mot iranier och vill få folk att tänka att iranier är ytliga eller så har du brist för självförtroende, kanske för att du tycker att blondiner är snyggare!

du har ju lagt upp bilder med tjejer som är extrem sminkade/ opererade. Tyvärr många iranska kvinnor saknar självförtroende, sluta tänka att iranier är snyggaste, då är det ingen skillnad mellan ditt sätt att tänka och sverigedemokrater.  

• Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-07-27 12:42:03 följande:

Där har du en snygg en.

Fint ansikte.
  • Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-08-01 11:31:36 följande:

Snygg kropp framförallt!

Inget fel på hennes kropp, för all del... men det är inte mitt primära fokus.
  • Dorian Ertymexx
    Laina skrev 2013-07-31 23:35:12 följande:
    Jag tror TS har fått ett gott öga för just iranska/persiska tjejer. :) inget konstig med det, ett tag tyckte jag att indien har super vackra kvinnor.
    Och det finns super söta/snygga iranska/persiska tjejer som det även finns super söta/snygga svenska tjejer. alla länder har vackra kvinnor och män!! Men det betyder självklar inte att jag tycker alla är vackra.

Word.
  • Dorian Ertymexx
    Velouria skrev 2013-08-06 22:26:28 följande:
    Mmm, hade inte landet haft sådana fittiga religionslagar så hade nog de flesta av de här kvinnsen piffat till sig en del.

Fast visst, man kan alltid visa upp bilder på religiöst klädda kvinnor för att säga att de är såååå fuuuuula. Moget...inte...

Precis. Kan ju visa bilder på "rednecks" från USA eller gamla slitna nunnor från vatikanen också, men inte representerar de alla västvärldens kvinnor för det...
  • Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-08-07 02:28:25 följande:

Påminner fasligt mycket om en bekant faktiskt...
  • Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-08-07 03:29:58 följande:
    Som är medlem på fl ?

Inte vad jag vet.
  • Dorian Ertymexx
    felix veritas skrev 2013-08-11 13:32:38 följande:
    Nej, moget är det inte och så fula är de väl inte? Svart är dessutom en svår färg för många av oss.

Men å andra sidan är ju tråden inte så mogen heller. Mer väldigt fåning och därför tyckte jag det passade med ett fånigt inlägg.

Lägger in en bild på en bankrånande nunna som verkligen behöver en ansiktsbehandling så att du och Dorian förstår att jag inte vill kränkha någon......

Och tyvärr Birger, är det ingen rump-bild:

Och ändå lyckas du, för det stavas faktiskt KRÄNGCKHT!!!!! Skrikandes
  • Dorian Ertymexx
    felix veritas skrev 2013-08-13 01:42:24 följande:

Va, nu ställs det villkor för att få visa upp sin bästa sida? Chockad och kränhhhhttttt!

WTF? Kan du inte läsa? Det stavas KRÄNGCKHT!!!!! Tungan ute
  • Dorian Ertymexx
    Medlem3 skrev 2013-08-19 03:17:25 följande:
    Iranska tjejer är generellt mer nätta än vad europeiska tjejer är annars har du rätt i det du säger.

"Krafs"... Finner inga ord för dig. 
    www.trelleborgsallehanda.se/archive/00257/KB2... är inte 100 hästlänger snyggare än någon av de jag postade bild på. Observera att den sista tjejen inte alls är översminkad

Nåja, DET skulle jag inte säga.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer