• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • msmurphy

Gääääsp. 
    Kan någon förklara för mig varför den här urtråkiga tråden som inte ens har en frågeställning är bland de hetaste debatterna? Allt som behävs är ju ett inlägg: "smaken är som baken" 

• Wittra
    GalerieMaeght skrev 2013-04-29 22:27:46 följande:
    Varför allt detta snack om blå/ gröna ögon? Är de att föredra? Man kan ju tro att TS tycker det med alla bilder på iranskor med, till synes, blå el gröna ögon. Vad än man påstår är just ljusa ögon (blå el gröna) mer typiskt för norra Europa än övriga delar av världen.
    Blå ögon är ofta spännande och fint i de världsdelar där mörka ögon är vanligaste....du vet...gräset är grönare andra sidan. 
  • Paxton

Iranska kvinnor sparar ut sina tånaglar så att de blir riktigt långa. De filar dem och målar dem som om de vore fingernaglar. Sen går de runt i högklackade sandaletter med prislappen kvar under sulan och spretar med sina långa tånaglar och tror att de är skitsnygga

• Wittra
    msmurphy skrev 2013-04-29 22:30:00 följande:
    Gääääsp. 
    Kan någon förklara för mig varför den här urtråkiga tråden som inte ens har en frågeställning är bland de hetaste debatterna? Allt som behävs är ju ett inlägg: "smaken är som baken" 
    för att det är otroligt roligt att gaffla med TS om hennes älskade NATURLIGA iranier. Att dem opererat hela jävla ansiktet är en sak. 
    Men , underhållningsvärde ha tråden, helt klart!  
  • GalerieMaeght
    Wittra skrev 2013-04-29 22:30:09 följande:
    Blå ögon är ofta spännande och fint i de världsdelar där mörka ögon är vanligaste....du vet...gräset är grönare andra sidan. 
    Ja, eller blåare...Skrattande
  • Wittra
    Paxton skrev 2013-04-29 22:31:38 följande:
    Iranska kvinnor sparar ut sina tånaglar så att de blir riktigt långa. De filar dem och målar dem som om de vore fingernaglar. Sen går de runt i högklackade sandaletter med prislappen kvar under sulan och spretar med sina långa tånaglar och tror att de är skitsnygga
    hahahaha, what? 
  • PersoneN
    Themis skrev 2013-04-29 22:27:35 följande:
    Jag ser kanterna på helt vanliga linser ja, men jag tycker inte att man ser tydligt att de är färgade?

Och Iran/Pakistan har en genetisk historia med gröna/blå ögonfärganlag, eftersom det är i länder där bruna och blå ögonfärganlag blandas som gröna ögon uppkommer.

Ja iofs, tyckte bara det såg konstigt och fake-aktigt ut. 
  • UmmAli
    GalerieMaeght skrev 2013-04-29 22:02:47 följande:
    Även mat kanske är en fråga om olika tycke och smak?
    Du ser ingen skillnad på att bedöma kvinnors utseende, snygg, ful, för stor näsa, för rak kropp osv  och mat?
  • Solrosens
    Persisk skrev 2013-04-29 16:05:10 följande:
    T.o.m VÅR kattras = perser katter är kända och fina, en av de dyraste kattraserna. Persiska människor och perser katter samt persiska mattor är kända Iranska saker. Inget slår oss, 

Om allt det vackraste, finaste och det bästa kommer från persien/Iran hur kommer det sig att du inte bor där i det här fantastiska landet?
  • Wittra
    GalerieMaeght skrev 2013-04-29 22:32:13 följande:
    Ja, eller blåare...Skrattande
    Själv är jag otroligt nöjd med min färg iaf, gröna med lite brunt i. sällan sett andra med liknande färg vilket gör jatt jag känner mig stolt över den ;)
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer