• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • PersoneN
    Persisk skrev 2013-04-29 22:39:29 följande:
    iransk/persisk kim kardashian, hon heter Lilly ghalichi 

Förlåt men det ser ut som en transa...
  • Doofie

Tio meter långa och tjocka ögonbryn Kräks
    Akta er! Jag har PMS.
  • A82
    Persisk skrev 2013-04-29 22:34:14 följande:
    Classy :) jag delar bara med er, bilder på vackra iranier/perser... värda att ses, vissa har opererat sig men det är vanligt, det är 2013 nu och inte 1940,

Men om ni nu är så naturligt vackra varför är det då vanligt att ni opererar er och inte lever som om det vore 1940? Då kanske naturligheten fanns kvar och inte var lika vacker? MEN NATURLIG
  • Rushmore

Men de du visar bild på är ju stenhårt opade och stylade och ser ut som vilken Real Housewife som helst. Kom igen, det måste ju finnas skitsnygga iranskor som inte är sönderopererade! Jag pluggade med en tjej från Iran som såg ut som en persisk sagoprinsessa. Helt naturligt.
  • GalerieMaeght

Handbollsbrud, eller? Varför har hon annars bollar innanför linnet för?
  • Jättekul

Fast hon har enbart blivit känd pga att hennes pappa var OJ Simpsons advokat och sen ridit på det.

Söt javisst, men inte speciellt mkt vackrare än andra människor. 
  • Themis
    Rushmore skrev 2013-04-29 22:41:28 följande:
    Men de du visar bild på är ju stenhårt opade och stylade och ser ut som vilken Real Housewife som helst. Kom igen, det måste ju finnas skitsnygga iranskor som inte är sönderopererade! Jag pluggade med en tjej från Iran som såg ut som en persisk sagoprinsessa. Helt naturligt.
    Jag hade också en sagoprinsessa från Iran som pluggade i samma byggnad på uni. Dom syns!
    Generellt får man de svar man förtjänar. Ibland är det inga alls.
  • jannej

Asful
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer