• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk

Kända iranska artisten googoosh, bilden är från 70 talet. vacker och naturlig

• PersoneN
    Persisk skrev 2013-04-29 22:43:13 följande:
    3 vackra persiska tjejer, :) på nåt cafe i tehran

*Ryser*

Nu har du trollat sönder oss men det var roligt så länge det varade ;)

• Doofie

Blake Lively, dock inte svensk, men väldigt snygg blondin:

Akta er! Jag har PMS.
  • EnAnonumius
    PersoneN skrev 2013-04-29 22:22:53 följande:
    Ser du inte det genomskinliga ringarna utanför? :) det är det som avslöjar att det är fake.
    Mja..
    Nu har ju jag haft kontaktlinser själv. Och det var inte färgade, utan klara och i min styrka.
    Dock om man tittade noga nära ögat, så hade jag också en klar kant runt min iris av kontaktlinserna. Jag är svenska med naturligt mörkbruna ögon.
    Så "klara kanter" isig, utan för iris är faktiskt inget bevis på huruvida man bär färgade kontaktlinser eller inte. Då alla linser klara (för synfel) eller "färgade" (för att ha en annan ögonfärg) så har man klara kanter utan för iris.
    Då linserna skall vara lite större än iris för att de skall sitta bättre på ögat.

Och det verkar som Elanz Shakerdoost har naturligt blågröna ögon med ljusbrun innerkant vid iris. Hittade denna närbild på ögonen och ser ingen "klar kant" utan för iris.
    Så du har nog förväxlat bild med Elanz och Claudia. Då Claudia har färgade linser.

Elanz Shakedost.
    http://www.pixs.ir/wp-content/uploads/2011/12/Elnaz-Shakerdoost-1.jpg

Så TYVÄRR så får jag säga att bommade du lite här...

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • lille Birger
    Persisk skrev 2013-04-29 22:39:29 följande:
    iransk/persisk kim kardashian, hon heter Lilly ghalichi 

Jag tycker att hon ser falsk ut. Hade aldrig velat köpa en Audi S4 av henne.
  • Doofie
    Persisk skrev 2013-04-29 22:46:26 följande:
    Kända iranska artisten googoosh, bilden är från 70 talet. vacker och naturlig

ser ut som hon gick på droger, iaf på den bilden xD
    Akta er! Jag har PMS.
  • PersoneN
    Doofie skrev 2013-04-29 22:50:05 följande:
    Blake Lively, dock inte svensk, men väldigt snygg blondin:

Blake Lively har iofs opererat näsan 2 gånger. 
  • Persisk
    EnAnonumius skrev 2013-04-29 22:50:20 följande:
    Mja..
    Nu har ju jag haft kontaktlinser själv. Och det var inte färgade, utan klara och i min styrka.
    Dock om man tittade noga nära ögat, så hade jag också en klar kant runt min iris av kontaktlinserna. Jag är svenska med naturligt mörkbruna ögon.
    Så "klara kanter" isig, utan för iris är faktiskt inget bevis på huruvida man bär färgade kontaktlinser eller inte. Då alla linser klara (för synfel) eller "färgade" (för att ha en annan ögonfärg) så har man klara kanter utan för iris.
    Då linserna skall vara lite större än iris för att de skall sitta bättre på ögat.

Och det verkar som Elanz Shakerdoost har naturligt blågröna ögon med ljusbrun innerkant vid iris. Hittade denna närbild på ögonen och ser ingen "klar kant" utan för iris.
    Så du har nog förväxlat bild med Elanz och Claudia. Då Claudia har färgade linser.

Elanz Shakedost.
    www.pixs.ir/wp-content/uploads/2011/12/Elnaz-...

Så TYVÄRR så får jag säga att bommade du lite här...

Ja hon har naturligt grön/blåa ögon, här en bild på henne från nån bio film i iran

• Doofie
    PersoneN skrev 2013-04-29 22:51:20 följande:
    Blake Lively har iofs opererat näsan 2 gånger. 
    Har hon? Haha, visste jag inte. Då måste hon ha betalat kirurgen väldigt bra till skillnad från de "kvinnorna" som TS visade oss. Det måste ha blivit nåt fel när dom opererade sig, men så är det kanske i iran, dom kanske inte har så bra kirurger där...
    Akta er! Jag har PMS.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer