• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Doofie
    Paxton skrev 2013-04-29 23:00:42 följande:
    Underbara iranska kvinnofötter. Njut kära vänner, för detta är sann skönhet....

urk.
    Akta er! Jag har PMS.
  • Miss Blue
    Persisk skrev 2013-04-29 22:17:23 följande:
    Iranska tjejer i iran, vilken är snyggast ?;) 

Du får ursäkta mig, men de ser ut som de är nyss utsläppta från plast-barbie-fabriken....
  • Miss Blue
    Paxton skrev 2013-04-29 23:00:42 följande:
    Underbara iranska kvinnofötter. Njut kära vänner, för detta är sann skönhet....

KräksKräks
  • Persisk
    Miss Blue skrev 2013-04-29 23:03:42 följande:
    Du får ursäkta mig, men de ser ut som de är nyss utsläppta från plast-barbie-fabriken....
    Don't be jealous ;)
  • Miss Blue
    Doofie skrev 2013-04-29 23:03:06 följande:
    urk.
  • Paxton
    Persisk skrev 2013-04-29 23:01:28 följande:
    haha hur vet du att de är iranska? kan vara svenska också.. bilderna är tagna från Google. tönt
    Jaa, det är ju sant, jag snodde dem från Google....men erkänn att det där är ett sant skönhetideal för persiska kvinnor. Jag konfronterade mina iranska bekanta med det för bara ett litet tag sedan och de erkände lamt att de trodde det var snyggt och såg förskräckta ut när jag berättade att det är jävligt fult och ohygieniskt. De filade ner sina tånaglar...lite...
  • A82

Men herre gud. Nu fick jag riktiga rysningar.... Oavsett vem som bär de tånaglarna. Var de än kommer ifrån...

• Persisk
    Doofie skrev 2013-04-29 23:02:29 följande:
    Vrf ser kvinnorna då så fula ut efter en op? Är det inte meningen att de ska bli snyggare?
    därför att många vill ha en ''michael jackson näsa'' jag tycker det är jätte fult, många behöver inte ens operera men de gör det för att det är trend och det är billigt att göra det, alla iranier har inte stora näsor. Man ska alldrig dra alla över en kam, det finns nästan 80 miljoner iranier, alla har inte stora näsor, de finns iranier som är ljusa och ser ut som européer t.o.m 
  • Miss Blue
    Persisk skrev 2013-04-29 23:05:49 följande:
    Don't be jealous ;)
    Haha, ingen risk. Tvätta och torka av glasögen, eller skärmen. de ser inte kloka ut...

Avundsjuk på VAD?
  • Persisk
    Paxton skrev 2013-04-29 23:06:03 följande:
    Jaa, det är ju sant, jag snodde dem från Google....men erkänn att det där är ett sant skönhetideal för persiska kvinnor. Jag konfronterade mina iranska bekanta med det för bara ett litet tag sedan och de erkände lamt att de trodde det var snyggt och såg förskräckta ut när jag berättade att det är jävligt fult och ohygieniskt. De filade ner sina tånaglar...lite...
    dåså då äre inte iranska naglar ;) good luck next time
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer