• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Just Me Myself and I skrev 2013-05-01 15:39:42 följande:

Om ditt land hade varit sa vackert som du sjalv beskriver det sa hade inte ditt folk flytt till Sverige och andra lander. Till och med Dubai, vart man ar gar ser man Iranier.  
    Föddes du igår eller? Majoriteten av iranier som flytt är PGA islamisterna som styr vårt vackra land. Vårt land är rikt, modern och vackert men styrs av islamister med konstiga lagar och regler så det är anledningen att många flyttat därifrån.
  • Persisk
    Just Me Myself and I skrev 2013-05-01 15:40:44 följande:
    Jag maste faktiskt kila ivag nu ;)
    ahh det är klart du blir illamående av sanningen om ditt folk så du måste kila iväg och spy :)
  • solus33

typiskt iranier och skryta om sitt land, men när dom väll är där hatar dom allt med det, slöjan, natur, regim osv.
    flytta tillbaka om det är så fint!
    iran ser ut som alla andra länder i mellanöstern, 

• Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 15:47:51 följande:
    typiskt iranier och skryta om sitt land, men när dom väll är där hatar dom allt med det, slöjan, natur, regim osv.
    flytta tillbaka om det är så fint!
    iran ser ut som alla andra länder i mellanöstern, 
    Vilket land i Mellanöstern förutom iran har denna unika natur /klimat som iran har? Vi har stränder, vi har gröna skogar, vi har öken, vi har höga berg med snö på ,vi har skidorter och mycket mer... vilket land erbjuder denna vackra och unika klimat?! iran är världens 3e största olje export land så de är RIKT, Arabländerna är ju bara öken, dubai och qatar var ju ren öken för endast 40 år sen dessa länder är fake, de har inte ens gräs så de gör fake gräs, de har inte ens snö men de gör fake snö... så tragiskt, Iran vinner över arabländerna everyday i allt från kultur till utseende samt vårt vackra och rika land 
  • Persisk

6 vackra, snygga persiska tjejer i tehran.. detta säger nog allt om hur vanliga tjejer i iran ser ut... man hittar inte denna vardagliga skönhet i nåt annat land förutom Iran.

• solus33

jag är inte iranier men är från annat folkslag från iran..
    och vart i iran,,
    jag hatade att va där och längtade hem--
    syrien däremot var mkt vackrare och fräschare luft.. grönska och öken
    öken är oxå vackert..
    det enda jag såg iran var tejpade näsor och smink.. 
    trafiken är kaos i iran , folk dör hela tiden..vi ser ju hur kvinnorna säljer sig för en timme eller 2..
    dom har smutkastad det fina islam..
    skulle aldrig vilja bo i det landet.
    det är sand i det mesta ställen oxå..

du har säkert aldrig vart där antar jag, för ni iranier får inte åka tillbaka till ert land pga regimen..

• Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 16:07:36 följande:
    jag är inte iranier men är från annat folkslag från iran..
    och vart i iran,,
    jag hatade att va där och längtade hem--
    syrien däremot var mkt vackrare och fräschare luft.. grönska och öken
    öken är oxå vackert..
    det enda jag såg iran var tejpade näsor och smink.. 
    trafiken är kaos i iran , folk dör hela tiden..vi ser ju hur kvinnorna säljer sig för en timme eller 2..
    dom har smutkastad det fina islam..
    skulle aldrig vilja bo i det landet.
    det är sand i det mesta ställen oxå..

du har säkert aldrig vart där antar jag, för ni iranier får inte åka tillbaka till ert land pga regimen..

Jag åker dit varje sommar.. du är inte alls iranier, du önska att du va det;) du är ett litet troll som vill driva bara. Nästan alla iranier jag känner här åker till tehran under sommaren.. det är mycket vanligt. Iran airs flyg är alltid bokade och slutsålda till max under juni-augusti. 
  • solus33

så här gick alla runt i iran...
    näsoperation för 5 tusen.. kom och köp!!!

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer