• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • solus33
    Persisk skrev 2013-05-01 16:27:53 följande:
    haha finns inget land som heter KURD! finns inget kurdisk passport heller, du har iranskt passport och KOMMER från Iran därför är du iranier, acceptera eller inte det är inte mitt problem :) 
    DU! jag kommer aldrig bli iranier..
    jag pratar inte er språk eller äter som er mat..
     ni är shia och jag är sunni..
    vi har inget gemensamt..
    jag är kurd och kommer förbli kurd..
    bara för mina förfäder råkade hamna i iran så gör det inte oss till iranier..

• Queenie70
    Persisk skrev 2013-05-01 16:27:53 följande:
    haha finns inget land som heter KURD! finns inget kurdisk passport heller, du har iranskt passport och KOMMER från Iran därför är du iranier, acceptera eller inte det är inte mitt problem :) 

Finns det inga samer heller då enligt ditt resonemang?
  • solus33
    Queenie70 skrev 2013-05-01 16:37:57 följande:

Finns det inga samer heller då enligt ditt resonemang?
  • Objektiv

Jag är säker på att dessa två citat svarar på alla frågor (inom ämnet):

Skönheten ligger i betraktarens ögon

Smaken är som baken 

• Flash Gordon
    tessa1979 skrev 2013-05-01 16:21:35 följande:
    Ursäkta jag är obildad men är det vanligt förekommande att iranier i allmänhet och perser i synnerhet är så nationalistiska som TS?

TS är 19 år och vill ha uppmärksamhet.

Svar nog? 
  • whitesoul

TS, du kommer skämmas över ditt beteende. Anmäl tråden och få det borttaget. Du förlöjligar den iranska kvinnan med dina inlägg.

• whitesoul

Det viktigaste är ändå vad du har innanför pannbenet och inte hur du ser ut. Inse det och du kommer bli vacker på riktigt.

• whitesoul

"Är du vänlig och talar vackert kan du dra en elefant efter dig i ett hårstrå" 

• Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:
    VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
    Ja du lilla TS. Kul tråd. Solig

Själv är jag svenska&tyska och är otroligt stolt över mitt germanska ursprung. Jag tycker att vi nordiska (västerländska för den delen) kvinnor har något oskyldigt över oss, men inom oss bor det en stark kvinna som står självständiga. Till skillnad från ditt folklag som verkar tycka det är ok med förtryck.  

• Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-05-01 17:42:30 följande:
    Ja du lilla TS. Kul tråd. Solig

Själv är jag svenska&tyska och är otroligt stolt över mitt germanska ursprung. Jag tycker att vi nordiska (västerländska för den delen) kvinnor har något oskyldigt över oss, men inom oss bor det en stark kvinna som står självständiga. Till skillnad från ditt folklag som verkar tycka det är ok med förtryck.  

Hur menar du när du skriver att vi tycker att det är ok med förtryck? menar du sjalen/slöjan som vi är tvungna att ha i iran? det är lag att man måste som kvinna ha sjal, men ärligt talat många iranska tjejer lyder inte och de har slöjan mycket bak så att allt hår ska synas.. bild nummer 1 är ett bra exempel på det =) RELIGIÖSA muslimska tjejer har riktig slöja alltså de täcker allt och visar inget hår.. hänger du med? fundera lite på det jag skrivit och lista ut vad jag menar.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer