• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • orianthi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!

TACK ts för en underhållande tråd, jag har fått många goda skratt tack vare dig =)

Jag hoppas du en dag blir lite klokare och en gnutta mer ödmjuk.

• Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-05-01 17:52:45 följande:
    Hur menar du när du skriver att vi tycker att det är ok med förtryck? menar du sjalen/slöjan som vi är tvungna att ha i iran? det är lag att man måste som kvinna ha sjal, men ärligt talat många iranska tjejer lyder inte och de har slöjan mycket bak så att allt hår ska synas.. bild nummer 1 är ett bra exempel på det =) RELIGIÖSA muslimska tjejer har riktig slöja alltså de täcker allt och visar inget hår.. hänger du med? fundera lite på det jag skrivit och lista ut vad jag menar.
    Ja du, förtryck. Det är vad DU har ägnat hela denna tråd åt. 
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-05-01 18:04:23 följande:
    Ursäkta ? 
  • Gumsegumsan

tuggas det här ännu?

ts, VAD är svårt att förstå i att alla tycker olika och att skönheten ligger i betraktarens ögon? Du kan väl ändå inte på allvar tro att ALLA tycker att persiska kvinnor är fantastiska? 

• Persisk
    Gumsegumsan skrev 2013-05-01 18:11:55 följande:
    tuggas det här ännu?

ts, VAD är svårt att förstå i att alla tycker olika och att skönheten ligger i betraktarens ögon? Du kan väl ändå inte på allvar tro att ALLA tycker att persiska kvinnor är fantastiska? 
    Har inte förnekat det.. jag vet att alla tycker olika.
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-05-01 18:04:23 följande:
    Varför har du en rasistisk bild.. ser ut som Nazi tecken eller nåt annat rasistisk.. vad ska de föreställa? 
  • Gumsegumsan
    Persisk skrev 2013-05-01 18:13:20 följande:
    Har inte förnekat det.. jag vet att alla tycker olika.

ok, så vad är då syftet med tråden?
    (jag är seriös, jag förstår det verkligen inte
  • Lillmajsan

Söt svensk tjej
    Helt naturlig bortsett från lite ögonskugga och mascara.
    Sin egen hårfärg.

• Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-05-01 18:14:00 följande:
    Varför har du en rasistisk bild.. ser ut som Nazi tecken eller nåt annat rasistisk.. vad ska de föreställa? 
    Nazitecken eller ngt annat rasistiskt. Du menar ngt annat nazistiskt???  Nazism-rasism två liknande, men ändå helt olika ideologier.
    Du kan ju alltid googla dig fram, du har ju redan lagt upp så många fina bilder från google så det är bara att fortsätta. Skrattande
  • Persisk
    Lillmajsan skrev 2013-05-01 18:27:41 följande:
    Söt svensk tjej
    Helt naturlig bortsett från lite ögonskugga och mascara.
    Sin egen hårfärg.

HAHAHAHA du måst driva med oss.... hon är inget jämfört me de vackra iranska tjejerna jag lagt upp bilder på.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer