• nutella01

    iPhone ladder inte ner appar

    Jag har en iPhone 4s. När jag försöker ladda ner en app funkar det som vanligt frame tills att jag matat in mitt apple-id. Sen laddar den någon sekund innan den slutar. Och så har inget hänt och jag får börja om från början. Hjälp, jag blir galen! har prövat omstart, stängt av och slagit på wifi och jag vet inte vad. 

  • Svar på tråden iPhone ladder inte ner appar
  • kemp

    Har du tillräckligt med utrymme i telefonen? Jag märkte idag att det inte gick att uppdatera en app, så jag raderade andra appar och då funkade det..

  • Bellsam

    Sådär hände för mig med en gång. Minns inte hur jag fick bukt på det. Tror jag fick radera apparna och ta hem dom på nytt och sen funkade det

  • AnkiC

    Vad står det under appen? Ibland står det väntar och då får man klicka en gång på den och då ändrar den till hämtar och börjar ladda.

  • nutella01

    Har just "börjat om från början" i telefonen (råkade radera rubber) och hämtat hem allt på nytt. Har fått gå genom dator eftersom telefonen vägrat slutföra hämtningar. Det står inget alls, det finns överhuvudtaget inga ikoner för programmen som jag försöker hämta hem i telefonen. Allt ser som sagt ut att funka fram tills att jag fyllt i mitt apple-ID. Sen laddar den en millisekund innan det ser ut som innnan jag började försöka hämta hem. Ingen som varit med om liknande? 

Svar på tråden iPhone ladder inte ner appar