• silvergirl

    Tystnad, sedan avslutas samtalet?

    Varje gång jag försökt ringa någonstans senaste dagarna, så är det först en ganska lång tystnad, ingen påringningssignal alls, och sedan bara ett kort pip då samtalet avslutas och den röda luren syns på skärmen och det står "samtalet avslutas" eller nåt. När man tittar i loggen är dom med där som utgående samtal, men min kompis hade inget från mig i sin logg. 
    Vad är det för fel?! Jag känner mig helt handikappad när jag inte kan ringa någon. Har betalat räkningen vad jag vet, har nåt löpande abbonemang med 24 mån bindningstid, kan det vara den som gått ut? Det stämmer rätt bra tidsmässigt, men om jag ska  välja något nytt borde jag väl få reda på det? Internet i tlfn funkar som vanligt.
    Någon som känner igen sig, kan hjälpa mig?? 

  • Svar på tråden Tystnad, sedan avslutas samtalet?
  • silvergirl
    Mareldsbarn skrev 2013-05-03 21:58:45 följande:
    Har du betalat för din senaste faktura?
    Ja, jag tror det, måste dubbelkolla..
  • silvergirl
    trinity e skrev 2013-05-03 22:00:35 följande:
    Har du testat att starta om telefonen?
    Testar det nu så får vi se
     
  • silvergirl
    silvergirl skrev 2013-05-03 22:19:54 följande:
    Testar det nu så får vi se
     
    Det fungerade! Gud vad konstigt. Min kompis hade försökt ringa mig idag, men inte kommit fram. Så det gick väl åt båda håll då. Konstigt att det kan bli så. Men är det så med androider att dom börjar knäppa sig efter ett par år, det här är min första så jag vet inte. men den är även seg och hänger sig, så det kan ju vara att den börjar bli gammal
  • silvergirl
    Mozzy skrev 2013-05-03 23:02:19 följande:
    Hur gick det då?
    Jo nu kan jag ringa. Ingen aning om vad som var fel..
  • Mozzy

    Min iphone gjorde så efter 2 år. :( Men om den beter sig konstigt pröva alltid att starta om.

  • silvergirl
    Mozzy skrev 2013-05-04 00:17:46 följande:
    Min iphone gjorde så efter 2 år. :( Men om den beter sig konstigt pröva alltid att starta om.
    Det är säkert så dom tillverkas, företagen vill att man ska köpa ny elektronik så den är gjord för att inte hålla. Men jag ska komma ihåg det, att det kan räcka med en omstart.Tack!
Svar på tråden Tystnad, sedan avslutas samtalet?