• Äldre 4 May 11:18
    5963 visningar
    5 svar
    5
    5963

    Hjälp med att föra över foton från mobilminnet till SD kortet?!

    Hej! Kan någon förklara hur jag på en Sony Ericsson flyttar över foton från mobilens minne till SD kortet? Jag skall byta mobil och vill få med mig fotona som ligger i mobil minnet! Tack på förhand!

  • Svar på tråden Hjälp med att föra över foton från mobilminnet till SD kortet?!
  • Äldre 4 May 11:37
    #1

    Ingen som vet? Det är ett akut problem för mig......

  • Äldre 4 May 12:15
    #2

    Kolla manualen, det borde stå där.

    Annars brukar det bara vara att gå in på inställningar eller liknande och leta reda på något som heter lagring eller något i den stilen och så borde det finnas där. Exakt hur man går tillväga skiljer sig från märke till märke och modell till modell.


    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Äldre 4 May 13:02
    #3

    Står tyvärr inget om det i manualen och under lagring finns inga alternativ att väljá. Därför ville jag höra om någon här på FL visste? Är en xperia!

  • Äldre 6 May 09:34
    #4

    Och de ligger inte redan på sd kortet? Det brukar läggas där automatiskt om du har ett externt minneskort. Har du testat flytta minneskortet till nya telefonen?

  • Äldre 11 May 12:32
    #5

    Nej dom ligger inte där för varje kort jag tittar på så stär det: Plats telefon minnet

Svar på tråden Hjälp med att föra över foton från mobilminnet till SD kortet?!