• Lisa 598

    Finns intresse för vetekudde?

    Halloj.

    När jag var gravid med in första sydde jag en vetekudde som gick runt höfterna  och spändes med kardborre framtill. Detta var då min bästa vän :)

    Den gick tyvärr sönder för ett tag sen, men nu har jag sytt en ny :)

    Har dock en massa vete över och Kastar ut frågan.

    Finns det intresse av att köpa dessa kuddar och hur mycket kan man tänka sig att betala för en?

    Ska försöka lägga upp en bild på den jag sytt, men dom jag ska sy sen kommer att se lite annorlunda ut då den ska passa alla storlekar. Samt att veten inte går lika långt fram som på bilden.

    Tacksam för svar


  • Svar på tråden Finns intresse för vetekudde?
  • Lisa 598
    Mercedez skrev 2013-05-07 12:51:59 följande:
    Du får inte annonsera här
    Det är ingen annons bara en fråga om det skulle finnas intresse och vad man skulle kunna tänka  sig att betala för en. 

    Bara en undran om det överhuvudtaget är någon mening att sitta och sy.

    För att sedan lägga upp en annons på en sida som är avsedd för sånt.

    Men tack för Upplysningen
     
  • macmac

    Säljs sådana på designtorget fast med knyt ist för kardborre. Tror de kostar 250-300 kr

  • Lisa 598
    jashrinah skrev 2013-05-07 19:24:35 följande:
    150 -200 kr lätt ^^ 

     men frakten .... hua ...
    Tack för hjälpen :)

    kollade upp frakten och det blev inte farligt dyrt. De färdiga påsarna man kan köpa på posten med porto ingår upp till 2kg. 
  • gudrunberit

    Här är en till som är intresserad att köpa om det blir aktuellt. Hojta till vart man kan köpa :)! Jag lider av diskbråck och antar att foglossningen är på ingång vilken minut som helst. Hade grym foglossning vid förra gravditeten. Ett sådant bälte vore guld att ha!

Svar på tråden Finns intresse för vetekudde?