• Anonym (rapem­e)
    Äldre 7 May 11:57
    55284 visningar
    114 svar
    114
    55284

    Är jag helt onormal för att jag gillar bli "våldtagen"=?

    Jag älskar bdsm i alla former men mest av allt älskar jag bli strypt, ibland så jag svimmar, bli smiskad hårt så min röv blir helt röd, bunden och knullad hårt och utnjyttjad. Älskar också att bli våldtagen och slagen. nu undrar jag, är jag onormal eller tycker ni vanilj människor att jag är helt sjuk i huvudet?

  • Svar på tråden Är jag helt onormal för att jag gillar bli "våldtagen"=?
  • Anonym (.)
    Äldre 7 May 12:07
    #1
    Anonym (rapeme) skrev 2013-05-07 11:57:46 följande:
    Jag älskar bdsm i alla former men mest av allt älskar jag bli strypt, ibland så jag svimmar, bli smiskad hårt så min röv blir helt röd, bunden och knullad hårt och utnjyttjad. Älskar också att bli våldtagen och slagen. nu undrar jag, är jag onormal eller tycker ni vanilj människor att jag är helt sjuk i huvudet?
    Älskar du att bli våldtagen av vilt främmande människor eller gäller det bara när du själv är med och sätter upp regler med sk stoppord?
  • Anonym (rapem­e) Trådstartaren
    Äldre 7 May 12:10
    #2
    Anonym (.) skrev 2013-05-07 12:07:02 följande:
    Älskar du att bli våldtagen av vilt främmande människor eller gäller det bara när du själv är med och sätter upp regler med sk stoppord?

    Jag vill inte ha något stoppord och nej inte helt främmande människor, bara man snackat lite innan.
  • Äldre 7 May 12:16
    #3

    Vill du inte ha stoppord så är du nog i alla fall lite i äventyrligaste laget, för ditt eget bästa.

  • Äldre 7 May 12:16
    #4

    Det där med att gilla att bli våldtagen och att låta det ingå i en sexlek...Då blir du ju inte våldtagen.
    En person som blir våldtagen går ju inte med på det och gillar det absolut inte.
    Så hur du än vänder på det så kan du inte bli våldtagen på det sättet du menar!!

  • Anonym (.)
    Äldre 7 May 12:16
    #5
    Anonym (rapeme) skrev 2013-05-07 12:10:33 följande:

    Jag vill inte ha något stoppord och nej inte helt främmande människor, bara man snackat lite innan.
    Att skriva att man gillar att bli vårdtagen tycker jag känns som ett hån mot de som blir det mot sin vilja. För övrigt säger jag bara att om du gillar bdsm så go for it!
  • Elin 885
    Äldre 7 May 12:18
    #6

    vänligen skilj på rape-play och våldtäkt.
    jag har gått igenom tre våldtäkter och tro mig det vill du INTE.


    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, men jag är snäll egentligen =)
  • Elin 885
    Äldre 7 May 12:18
    #7
    Anonym (.) skrev 2013-05-07 12:16:46 följande:
    Att skriva att man gillar att bli vårdtagen tycker jag känns som ett hån mot de som blir det mot sin vilja. För övrigt säger jag bara att om du gillar bdsm så go for it!
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, men jag är snäll egentligen =)
  • Anonym (rapem­e) Trådstartaren
    Äldre 7 May 12:18
    #8
    Pandamamma79 skrev 2013-05-07 12:16:39 följande:
    Det där med att gilla att bli våldtagen och att låta det ingå i en sexlek...Då blir du ju inte våldtagen.
    En person som blir våldtagen går ju inte med på det och gillar det absolut inte.
    Så hur du än vänder på det så kan du inte bli våldtagen på det sättet du menar!!

    förlåt det kallas playrape men hade jag blivit våldtagen på det vanliga sättet så hade det inte gjort något iheller.
  • Anonym (rapem­e) Trådstartaren
    Äldre 7 May 12:19
    #9
    Anonym (.) skrev 2013-05-07 12:16:46 följande:
    Att skriva att man gillar att bli vårdtagen tycker jag känns som ett hån mot de som blir det mot sin vilja. För övrigt säger jag bara att om du gillar bdsm så go for it!

    jag vill inte håna någon och skäms lite för det men kan inte hjälpa att jag gillar det.
  • Anonym (rapem­e) Trådstartaren
    Äldre 7 May 12:20
    #10
    Elin 885 skrev 2013-05-07 12:18:16 följande:
    vänligen skilj på rape-play och våldtäkt.
    jag har gått igenom tre våldtäkter och tro mig det vill du INTE.

    hade jag kunnat så hade jag tagit din plats
Svar på tråden Är jag helt onormal för att jag gillar bli "våldtagen"=?