• Äldre 11 May 18:40
    9363 visningar
    22 svar
    22
    9363

    Tvillingar! :)

    Vi gjorde vårat första inseminationsförsök den 2/4 med hjälp av pergotime, det resulterade i att min fru släppte två ägg ! Och den 15/4 + vi :)! Helt otroligt ! Den 6/5 var vi på vul och där fick vi reda på att vi väntar tvillingar! Vi är verkligen överlyckliga och undrar om det finns fler som väntar tvillingar? :) /A

  • Svar på tråden Tvillingar! :)
  • Äldre 11 May 19:21
    #1

    Grattis! :)

  • Äldre 11 May 19:27
    #2

    Grattis ni har en riktigt spännande, rolig men ändå lite jobbig resa framför er :) har själv ett tvillingar som nu är 3 år.

  • Äldre 13 May 15:45
    #3

    Tack så mycket :) det är så spännande!
    Det blev en omställning i huvudet fast vi visste och har tänkt på det, att chansen fanns :)! Hur mådde du under din graviditet? :)!
    Det är våra första barn ! :)

  • Äldre 13 May 17:17
    #4

    Måste säga att jag mådde oförskämt bra under hela graviditeten. Hade inga problem förutom illamåendet i början då. Sen blev det rätt tungt på slutet iallafall med att sitta då dom låg mot revbenen så det gjorde riktigt ont. Men i det stora hela mådde jag bra faktiskt.

  • Äldre 14 May 18:13
    #5

    Vi väntar oxå tvillingar, genom IVF! Första barnen för oss lyckliga upp över öronen...!!!

    Är i 14+6 idag, har mått dåligt och mår fortfarande dåligt... Illamående, huvudvärk, halsbränna och så har jag börjat få problem med nedre delen av ryggen. Men som sagt vi är så lyckliga!  


    hoppet är det sista som överger människan!
  • Äldre 14 May 19:51
    #6

    Det är samma som J hon mår illa och har fruktansvärd halsbränna och konstant trött! Men det är som du säger man är lika lycklig för det :)!! Hoppas det ger med sig lite iaf! :)

  • Äldre 14 May 20:28
    #7

    Grattis! Vi väntar också tvillingar och går in i vecka 30 i morgon.

  • Äldre 14 May 20:33
    #8

    Massa grattis!! Jag sitter själv här med två tvillinggrabbar på 6 mån! Ni har en både jobbig och underbar tid framför er! Dubbelt med kärlek! :)

  • Äldre 14 May 20:36
    #9

    Grattis till er alla oxå :)!

  • Äldre 15 May 17:48
    #10

    Ja man kan verkligen inte säga annat än att det kommer bli dubbelt av mkt <3 Tur man inte har något annat att jämföra med  

    Annanax: Jobbar du fortfarande? Har hört att när man bär på två och är i v.30 så är man lika stor som en höggravid som bär på en. Jag hoppas kunna jobba så länge som kroppen tillåter mig =)

     

Svar på tråden Tvillingar! :)