• Anonym (?)

    Varför avslöjar illuminati sig själva?

    Varför avslöjar illuminati sig själva om dom sammtidigt försöker lura oss? Jag förstår verkligen inte. Någon som kan förklara varför man gör som Andersson Cooper i det här klippet från cnn om sandy hook.
    ">

     En jätte stor bild på en tecknad uggla. Det blir så övertydligt och jag undrar bara varför? It makes no sense. Någon som kan förklara syftet med detta?

  • Svar på tråden Varför avslöjar illuminati sig själva?
  • YesImabeliever
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-05-21 19:50:41 följande:
    Youtubekommentarer, lika tillförlitliga som foruminlägg... typ.
    Ja det kan man säga tänkte bara tipsa att det är lätt att gå in på youtube söka på illuminati videor och se kommentarerna där.
  • YesImabeliever
    ardath bey skrev 2013-05-21 22:06:20 följande:
    Eller så kan man titta på färg som torkar. Ungefär lika intressant.
    Vad då vågar du inte se på videorna om illuminati på youtube eller?
  • YesImabeliever
    ardath bey skrev 2013-05-22 23:08:09 följande:
    Törs jag väl. Om du lovar att titta på färg som torkar då lovar jag att titta på en sån youtubevideo.
    Har du hört talas om Georgia Guidestones?

    sv.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

    Det här står på detta monument i USA:

    Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature. Guide reproduction wisely - improving fitness and diversity. Unite humanity with a living new language. Rule passion - faith - tradition - and all things with tempered reason. Protect people and nations with fair laws and just courts. Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court. Avoid petty laws and useless officials. Balance personal rights with social duties. Prize truth - beauty - love - seeking harmony with the infinite. Be not a cancer on the earth - Leave room for nature - Leave room for nature.
  • ardath bey
    YesImabeliever skrev 2013-05-24 19:13:32 följande:
    Ja måste nog säga att det är lite mer intressant med Illuminati än de videor du länkade. Nämen seriöst har du hört talas om monumentet Georgia Guidestones innan jag skrev inlägget?
    Nej, men efter att ha läst om det är jag inte imponerad.
  • YesImabeliever
    ardath bey skrev 2013-05-24 20:28:10 följande:
    Nej, men efter att ha läst om det är jag inte imponerad.
    Nej inte jag heller, absolut inget att imponeras över, det borde chockera istället. Det är hemskt att de låter stenarna vara kvar där. De har stått där sedan 1981 tror jag det är. Nåt skumt är det med monumentet.
  • YesImabeliever
    ardath bey skrev 2013-05-25 00:33:07 följande:
    Hihi, skämtare där
    Vad är skämtet? Det är konstigt på riktigt att ett sånt monument står där. Det har varit skadegörelse där vid monumentet som sa något i stil med "Kill NWO"
Svar på tråden Varför avslöjar illuminati sig själva?