• Äldre 21 May 14:55
    22370 visningar
    125 svar
    125
    22370

    Bildtävling: Mamma och jag


    Älskade mamma!
    Hylla moderskapet på Morsdag!
    Ladda upp en bild i temat "Mamma och jag"
    Det kan vara bild på dig och ditt barn, dig själv och din mamma eller något som symboliserar kärleken till mamma.
    Du får ladda upp hur många bilder du vill men måste äga rätten att publicera bilden.
    Skriv en kort motivering varför just du ska vinna.

    Du är då med och tävlar om en läcker necessär fylld med produkter från Face.
    Tävlingen startar 22/5 pågår t.om midnatt 27/5. Tråden öppnas i samband med att tävlingen kör igång.

    Lycka till! Solig
  • Svar på tråden Bildtävling: Mamma och jag
  • Äldre 22 May 08:39
    #1



    Detta är en bild på min älskade mamma och min älskade dotter när dom träffades för första gången på BB. Kärlek vid första ögonkastet!

  • HWR
    Äldre 22 May 08:56
    #2


    Jag och mina fina tjejer.

    Motivering; Med två tjejer med nästan 18 månaders mellanrum är jag i stoort behov av lite hudvårdsprodukter!! Efter att inte ha sovit en hel natt på 3,5 år så skulle jag uppskatta att få bara ta hand om mig själv en stund.

     
  • Äldre 22 May 09:42
    #3


    jag och min sambo välkomnade 23 okt 2012 vår underbara dotter och att va hennes mamma är den värdefullaste gåva jag någonsin fått! ¨Men då sambon är sjöman och borta varannan månad får jag väldigt lite tid att ta hand om mig själv! Och när man just fått barn och köpt hus har man tyvärr inte alltid råd att köpa bra produkter till sig själv även om man behöver det! 
  • Äldre 22 May 09:47
    #4

  • Äldre 22 May 09:49
    #5
    Babymama1986 skrev 2013-05-22 09:47:26 följande:

     


    Motivering: Som pojkmamma hinns det inte med så mycket skönhets-donande så det vore skönt med lite egen-lyx :)
  • Äldre 22 May 10:03
    #6

     



    Motivering: Två  "face" blickande mot varandra med saltstänkt och solbränd hud, som Face produkter kan göra underverk med både för stora och små.
    Av Kärlek för att vi fick varandra... <3  /Vanessa & Carina

  • Äldre 22 May 10:15
    #7
    Min son är världens mest omtänksamma människa, trots att han bara är 3 år. Han frågar min karl om han får köpa blommor till sin mamma (mig), och han delar med sig av allt. Vet att sonen hade velat ge detta till sin mor.
  • Äldre 22 May 10:23
    #8


    Här är en bild på mig och min minsta tös från förra sommaren som jag älskar.

    Jag vill så gärna vinna och få lite lyx i vardagen! Efter två mammledigheter på rad och ett års högskolestudier (TRE år kvar!) så är budgeten tight och pengarna räcker i stort sett aldtig till det lilla extra åt oss vuxna;)     
    Moa-08 Svea-10
  • Äldre 22 May 10:43
    #9

    Nysnittad, mormor håller stolt sitt första barnbarn mot mitt ansikte så vi får lite närhet, min bebis och jag. Första bilden på det nybakade underverket.


  • Äldre 22 May 10:45
    #10
    MissGrimm skrev 2013-05-22 10:43:34 följande:
    Nysnittad, mormor håller stolt sitt första barnbarn mot mitt ansikte så vi får lite närhet, min bebis och jag. Första bilden på det nybakade underverket.

     


    Motiveringen trillade bort.

    Nu när bebis inte är bebis längre så hade det varit trevligt med något annat mjukt i ansiktet. I väntan på nästa det vill säga.
Svar på tråden Bildtävling: Mamma och jag