Inlägg från: Pysselstad |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Länka till din PYSSELblogg

    Vilken rolig tråd! :) Jag har en pysselblogg som är väldigt nystartad som heter pysselstad! Där lägger jag upp alla egna virkmönster jag gör gratis och med instruktionsbilder till ibland! Jag kommer även snart börja sälja amigurumiögon och nosar genom bloggen för att mina läsare enkelt ska kunna inhandla material som annars kan vara svårt att hitta billigt i Sverige. Kika gärna in!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nu har jag startat min shop! :)

    Här kan ni hitta säkerhetsögon och nosar till amigurumi.

    pysselstad.blogspot.se/p/shoppen.html

    Anledningen till att jag säljer ögonen till väldigt låga priser är att jag själv inte går i någon större vinst av att sälja ögonen och nosarna, jag gör det för att jag tycker att det är roligt! :) inom en snar framtid kryllar det förhoppningsvis av mina egna amigurumimönster på bloggen!


  • Anonym (Kaffedraken)
    Grappa skrev 2013-06-22 23:18:04 följande:
    Gud så söt!

    Ett tips, dra ner din logga lite. När man klickar runt vill man ju snabbt se om det finns nåt av intresse, men när de nya sidan helt täcks av loggan så blir sidan mindre intressant, tycker jag iaf. Lycka till med shoppen!



    Tack för tipset! Jätteskönt med någon som kommer med synpunkter utifrån som man är blind för själv! :) ska ändra det genast!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grappa skrev 2013-06-23 11:04:25 följande:
    Ja det blev bättre tycker jag, nu ser man både loggan och en del av det sidan innehåller, vilket gör att man börjar läsa och sen är man fast. Bra!



    Jag är helt ny i bloggvärlden, så förhoppningsvis lär jag mig mer med tiden :) och folks synpunkter gör en alltid klokare.
Svar på tråden Länka till din PYSSELblogg