• Anonym (Gravid)

    Jag vill amma min man!

    Är jag helt sjuk i huvudet? Jag är gravid och har som en önskan att min man ska ammas av mig, eller åtminstone suga på brösten vid sex! Men han vill inte. Varför har jag fått såna begär och tankar?

  • Svar på tråden Jag vill amma min man!
  • Anonym (Newman)
    Anonym (Älskar Bröst) skrev 2013-05-27 08:41:09 följande:
    Önskar jag hade en fru som dig, Ts...tänder enormt mycket på att amma. Att få ligga och suga på mjölkfyllda bröst är underbart!!
    Hör av dig om du kan tänka dig att ngn annan än din man gör det... Flört

    Undrar om det finns gravida singlar som skulle vilja prova?
  • Anonym (Älskar Bröst)
    Anonym (Newman) skrev 2013-05-27 08:56:29 följande:

    Undrar om det finns gravida singlar som skulle vilja prova?
    Då hade jag kämpat ordentligt föratt vara först i kön
  • Anonym (Gravid)

    Min man tycker att brösten är för bebisen, jag vet att han älskar mina bröst att ta på dom och så, jag är ju ung så dom är fasta och fina, men han vill inte ha dom i munnen när jag är gravid för att han är rädd att få i sig nån droppe mjölk eller så

  • Anonym (Älskar Bröst)
    Anonym (Gravid) skrev 2013-05-27 10:34:46 följande:
    Min man tycker att brösten är för bebisen, jag vet att han älskar mina bröst att ta på dom och så, jag är ju ung så dom är fasta och fina, men han vill inte ha dom i munnen när jag är gravid för att han är rädd att få i sig nån droppe mjölk eller så
    Det är ju inte så att mjölken tar slut utan produktionen stimuleras ju faktiskt....
    Själv skulle jag göra allt för att få så mycket mjölk som möjligt.Tungan ute
  • Anonym (Newman)
    Anonym (Gravid) skrev 2013-05-27 10:34:46 följande:
    Min man tycker att brösten är för bebisen, jag vet att han älskar mina bröst att ta på dom och så, jag är ju ung så dom är fasta och fina, men han vill inte ha dom i munnen när jag är gravid för att han är rädd att få i sig nån droppe mjölk eller så

    Prata med honom och låt honom smaka lite. Han kommer älska det, finns ju inget skönare
  • keron
    Anonym (Gravid) skrev 2013-05-27 10:34:46 följande:
    Min man tycker att brösten är för bebisen, jag vet att han älskar mina bröst att ta på dom och så, jag är ju ung så dom är fasta och fina, men han vill inte ha dom i munnen när jag är gravid för att han är rädd att få i sig nån droppe mjölk eller så
    Jag förstår hur din man tänker, jag och min man tänker likadant. När jag ammar får han knappt ens ta på dem, men sen har han inte så mycket intresse för dem då heller.
    Min sambo har provat att smaka på min mjölk men han tycker inte om kombinationen av att den är fet, söt och ljummen. Han vill inte ha min mjölk, haha Tungan ute Din man kanske inte heller skulle gilla det även om han gav det en chans och testade.
  • Anonym (,,,)
    Anonym (Gravid) skrev 2013-05-27 10:34:46 följande:
    Min man tycker att brösten är för bebisen, jag vet att han älskar mina bröst att ta på dom och så, jag är ju ung så dom är fasta och fina, men han vill inte ha dom i munnen när jag är gravid för att han är rädd att få i sig nån droppe mjölk eller så
    Hade velat ¨ha på mig en blöja och bli ammad av en ung tjej
  • nappen

    Jag skulle bli överlycklig om en tjej frågade mig om jag ville suga på hennes bröst och gärna bli ammad med, så du är inte knäpp däremot så verkar din man lite väl stel gör väl inget om man får i sig lite bröstmjölk det är det värt om man får tillfälle att suga på härliga bröst.

  • Anonym (He?)
    Anonym (spökstreck) skrev 2013-05-25 22:52:05 följande:
    jag har för mig att dem flesta tjejer blir knäppa när dem är gravida. du är helt normal
    Speak for yourself. Jag blev inte knäpp!
Svar på tråden Jag vill amma min man!