• Anonym (Kaffedraken)

    Tjej, har du runkat av två killar samtidigt?

    Mest nyfiken på hur vanligt det är? Om du har gjort det så får du gärna ge lite detaljer. Vem kom först? Höger eller vänsterarmen?

  • Svar på tråden Tjej, har du runkat av två killar samtidigt?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grynet2010 skrev 2013-06-01 21:48:43 följande:
    Samtidigt....
    ja samtidigt
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grynet2010 skrev 2013-06-01 21:50:47 följande:
    Hihihi jag menade att dom kom samtidigt 



    Ingen kan ju svara för alla på denna jord men tror du det är vanligast att man uppskattar att runka den som har störst? Att man tänder mer på den?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kravitz) skrev 2013-06-01 21:55:36 följande:



    Ingen kan ju svara för alla på denna jord men tror du det är vanligast att man uppskattar att runka den som har störst? Att man tänder mer på den?
    Inget jag nånsin tänkt på... Tror det är mest killar som tänker på era storlekar..
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grynet2010 skrev 2013-06-01 21:58:11 följande:
    Inget jag nånsin tänkt på... Tror det är mest killar som tänker på era storlekar..



    Ok

    Tror du verkligen de?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kravitz) skrev 2013-06-01 21:59:39 följande:



    Ok
    Tror du verkligen de?
    Ja det tror jag, vilka är det som tar upp kukstorlekarna om du löser igenom varje kukstorlekstråd här ? ;)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kravitz) skrev 2013-06-01 21:59:39 följande:



    Ok
    Tror du verkligen de?

    Är du rädd att du har för liten ??
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grynet2010 skrev 2013-06-01 22:03:26 följande:
    Ja det tror jag, vilka är det som tar upp kukstorlekarna om du löser igenom varje kukstorlekstråd här ? ;)



    Helt klart mest killar. Men tror det är

    mycket pga av att dom vet att tjejerna tänder mer på de stora. Samma som att de är mest tjejer som tar upp hur vida män vill hur kvinnor ska se ut. Men detta blev kanske OT. Sorry.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kravitz) skrev 2013-06-01 22:05:38 följande:



    Helt klart mest killar. Men tror det är
    mycket pga av att dom vet att tjejerna tänder mer på de stora. Samma som att de är mest tjejer som tar upp hur vida män vill hur kvinnor ska se ut. Men detta blev kanske OT. Sorry.
    Snälla gör oss alla tjejer en tjänst, ta något grovt och sug den i ca 10-15 minuter utan uppehåll och sen förklarar du vad som hänt med din käke... Jag väntar med spänningKyss
Svar på tråden Tjej, har du runkat av två killar samtidigt?