• Forumvärd

    Tävla och vinn! Vem eller vad är din livboj i livet?

    Vem eller vad är din livboj/ankare i livet?
    Finns det någon som betyder extra mycket för dig?

    Kanske en sak eller händelse som du inte skulle klara dig utan.

    Ladda upp ett foto och berätta kort varför.

    Du måste självklart äga rätten att publicera bilden.


    Utöver din egen livboj så finns även Trygg Hansa som har tagit fram ett fantastiskt kit för dig som
    vill börja flyt-träna med dina små, nu har du chansen att vinna ett av dessa! Att kunna flyta minskar risken att drunkna och innebär ökad vattensäkerhet.

    1:a pris  Vip-kit från
    Trygg-Hansa och ett presentkort värt 1000:- från Åhléns
    2:a pris  Vip-kit från Trygg-Hansa och ett presentkort värt 500:- från Åhléns

    3:e pris  Vip-kit från Trygg-Hansa och ett presentkort värt 300:- från Åhléns


    Vip-
    kitet innehåller: en Babybojen-manual, handduk, en vattenkanna och pingisboll för att kunna göra ett par övningar och strandbag.
    Trygg-Hansa är kända för sina livbojar och vattensäkerhet för barn genom kampanjen Babybojen, läs mer om detta här:

    www.trygghansa.se/om-trygghansa/babybojen/pag...


    Du kan ladda upp din bild t.o.m midnatt 9/6 och vinnare presenteras den 
    10/6
    .

    Vi kommer att behöva adresserna till vinnarna inom en vecka efter tävlingens slut. Annars går tyvärr vinsten vidare.

    Lycka till! Solig

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 11:21
    Tryckfelsnisse smög in och bråkade med länkningen. Men här kommer den rätta länken:
    www.trygghansa.se/om-trygghansa/babybojen/pages/default.aspx
  • Svar på tråden Tävla och vinn! Vem eller vad är din livboj i livet?
  • Ampellilja


    Min livboj är självklart mina älskade barn tuva o texas, hade jag inte haft dem så hade jag nog inte stannat kvar här utan bara låtit livet passera förbi. men dom gör mitt liv lyckligt varje dag och får även den regnigaste dag att skina
  • Guld gossarnas Super Mamma

    Min Livlina och Ankare är nog min allra käraste Familj.<3 All min kärlek till dessa efter min cancerdiagnos och allt som hör detta till.Vi rider ut denna storm starkt och tryggt som den bästa Familj vi är.<3



    Allra Käraste Barnen.<3
    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • Min lycka


    Min *livboj* o stora kärlek. Hjärta
    Han får mig att vilja kämpa o försöka igen,när livets prövningar tär på mig.
  • TeriChan

    Utan den här underbara ungen hade jag inte varit vid liv idag! Hon har fått mig att resa mig från botten av min depression och gett mig en anledning till att leva! Min älskade underbara dotter! *Hjärta*
  • Thotis90

    En av mina många livbojar här i livet är min första tatuering. Jag har varit med om oändligt många saker i mina dagar (blev mobbad under hela uppväxten, blev misshandlad av min f.d. fästman i slutet av tonåren, genomgick en två år lång polisutredning och en två dagar lång rättegång, gjorde en sen abort som jag inte ville göra som 18-åring, tog studentexamen 3 år senare än beräknat, gick in i väggen sista året på gymnasiet, jag är ofrivilligt barnlös m.m. m.m.) och den påminner mig dagligen om att jag aldrig skall ge upp!



    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • underbaraSt

    När mörkret faller och när dagen gryr så finns han alltid där,
    Vi delar allt, både sorg och glädje och det är i honom jag är så otroligt kär,
    Jag älskar den här människan, han är den finaste jag någonsin kunnat få,
    Han är livbojen i mitt liv när jag är ute och seglar på det stora, mörka, djupa blå.

    Jag älskar dig min skatt! <3 


  • finskaflikkan


    Denna bilden min son (idag snart 5år), min man som håller i vår dotter och sonens lillasyster som inte finns längre. Hjärta
    Utan min son Colin och min man Håkan skulle jag nog inte sitta här ens efter den trauma vi varit med om, den har gjort oss starkare än starkast! Min familj, mitt allt! Hjärta
  • MsElfy


    Mina "livbojar" i livet är min man och min son! De har hjälpt mig med allt ifrån ångest till fysisk smärta, älskar dom över allt annat! skulle inte sitta här om det inte var för dom! Känner mig rik på kärlek och vill ge allt jag har till dessa två personer! <3 
  • Liljan77


    Förutom mitt underbara barn som ger mig så otroligt mycket av allt,  är havet speciellt.
    Att sitta på strandkanten o höra vågornas brus o samla tankarna,ger kraft att orka med vardagens bekymmer.
    Det ger mg en känsla av frihet o lugn, att bara få vara för mig själv en stund.
    En sorts livboj.  
  • fluu


    Min sambo är det trygga trädet att luta sig mot i mitt liv. Han är bara så bäst helt enkelt. Vi är helt olika,han är helt normal liksom,har aldrig upplevt motgångar eller mått dåligt,men ändå kan han förstå precis hur jag känner.
    Jag hade väldigt dåligt självkänsla nyligen då jag fick min ADHD-diagnos. Jag hamnade i någon slags chock och tyckte att jag inte längre var förmögen till något. Min familj tror fortfarande att vården måste ha fel för jag kan ju inte var ett "freak" (det är just det jag är ;P). 
    Sambon fick mig att tänka om. Hans första kommentar om det hela var "jaha,nu har du även på papper att du är en knäppgök,det är inte alla som har det. Du blir inte mer eller mindre knäpp för det."
    Det stämmer faktiskt.
    Sambon är den enda personen i världen som jag kan lita på,även när jag har mina sämsta dagar så ser han det bästa i mig.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Tävla och vinn! Vem eller vad är din livboj i livet?