Att kyssa en tjej
Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-09-04 16:21:17 följande:
Vi har träffats en del men jag har inte skrivit då det inte direkt har "hänt" något... Jag har i alla fall tagit mod till mig och berättat för några vänner (som inte känner henne) för att bolla lite tankar. De säger alla att de är nästan hundra procent säkra på att hon gillar mig som mer än som vän och det känns ju positivt! Men jag är fortfarande rädd att hon bara ser det som vänskap. En ganska annorlunda vänskap men ändå en vänskap. Något som jag antar är bra är att vi har börjat bli väldigt naturliga delar av varandras vardagsliv. Vi träffas ofta och har sovit över hos varandra en del så jag tycker på sätt och vis att det är som att vi är tillsammans, förutom att vi inte gör något i spektrat pussas till ha sex. Åter igen, hon kanske tycker att det är superhärligt att få lite närhet och mys av en tjejkompis i vänan på the real deal med en man?
Jag kan inte sitta och skriva alla kvällar sedan jag skrev sist, men jag kan skriva om igårkväll (som sagt så skiljer de sig inte så värst mycket åt, det är mer olika varianter på samma tema). Igår skulle vi egentligen inte ha setts men jag hörde av mig och frågade om vi skulle ta en fika. På något sätt slutade det med att vi sköt upp fikan till kvällen och eftersom vi inte visste om det fanns något café´som var öppet så sent så blev det att vi tog fikan hemma hos henne istället. Efter att vi fikat så skulle vi se pretty little liars (men ja, det är en bra serie ;) ) så vi kröp upp i hennes säng. Hon hade laptopen i knät och jag sat/ halvlåg bredvid henne på sidan, vänd mot henne med huvudet mot hennes axel och mitt ben över hennes om ni fattar vad jag menar. När filmen var slut ställde hon undan datorn men vi låg kvar som vi låg och somnade typ. Hon hade ena armen om mig, så vi låg väl och halvkramades. Vid fyra på morgonen kom jag på att jag verkligen, verkligen behövde gå hem och lägga mig på riktigt men då erbjöd hon mig att sova över. Vi tog av oss jeansen och gick och tog bort sminket och sedan när vi lade oss i sängen igen så lade vi oss på varsin sida och somnade. Ja, det var min kväll igår.
Och bli inte arga på mig nu för att jag inte har gjort något! Jag brottas redan med det här i min hjärna varje sekund, jag lovar ;) Bara pepp och snälla ord tack!! Men var ärliga. Tror ni, som jag, att hon på något minsta lilla vis kanske inte ens har tänkt tanken på annat än vänskap så MÅSTE ni säga det. Orkar inte skämma ut mig och förstöra vänskapen/ skapa sjukt jobbig stämning mellan oss på köpet..