Februari bebisar 2014 ;)
Känns som att det är en sådan hysteri med det där att man lätt oroar sig i onödan
Alltså ... Jag förstår inte vad det är med mig. Jag har blivit närhetssjuk. Och inte så lite heller. Här snackar vi ungefär samma nivå som en kossa som blir släppt på grönbete.
Om mil sambo sitter vid datorn så sitter jag antingen jämte och trycker in huvudet vid hans hals, alternativt krånglar ner mig i hans knä. Ligger han i sängen med surfplattan sticker jag in huvudet mellan hans ansikte och plattan och säger "HEJ! :D" sen klämmer jag ner min kropp mellan. På nätterna ligger jag halvt på honom och får jag inte plats jämte honom i soffan lägger jag mig helt enkelt PÅ den stackars människan. Hade det varit fysiskt möjligt att befinna sig under skinnet på någon hade jag hållit hus där. Just nu får jag nöja mig med att vara underkläderna. Ungefär som en kängurubebis.
Vad händer meeeed miiiig?! Over attached pregnant lady.
Känner igen mig i det ni skriver och vill vara nära jämt.
Men hur är era killar?? Min kille blir inte lika glad av att se ultraljudsbilder som mig och vill inte kolla bebisgrejer och sånt ännu. Han säger att han är jätteglad men beter sig inte alls så glad som mig?!
Jag är mer gosig denna gången men inte så jag vill krypa under skinnet kanske... ???? Förra gången ville jag inte och fick anstränga mig för att bli på humör för allt vad mys hette. Då hade jag också hiskeliga hormoner som vände tvärt, det har jag inte nu. ????
Jag måste bara fråga om någon känt något liknande.
De senaste dagarna har min livmoder haft en växtspurt tror jag. Från att mest kännas av när man är kissnödig till att kännas av ganska mycket om man trycker lätt på magen under dagen. Men det konstigaste är att det känns som jag har en ström vatten i magen ungefär. Det är lite svårt att förklara. Som en ström som virvlar eller vad man ska säga. Det är precis där där livmodern är. Inland är det så jag nästan förväntar mig att det ska bubbla till som tarmarna gör ibland men det gör det inte.
Lite luddigt förklaring kanske men är det någon som vet vad det kan vara?
Vecka 17 här också :)
Vill ni att jag ska lägga någon bf lista o trådstarten eller vänta tills alla vart på rul?:)
Måste fråga, det här med babyskydd. Vi var varit helt inne på att köpa ett. Men när man pratat med folk som har barn runt oss rekommenderar nästan alla att hyra ett på babyproffsen eftersom man inte har dom allt för länge. Vad säger ni? Hyra eller köpa?