• mAmmaSon

    Ny säger hej (igen)

    Hej (jag la in samma inlägg igår men på 'fel' forum så jag provar här istället).
     
    Jag och min flickvän har precis plussat efter tre års försök med insemination (både i Danmark och Sverige) blev  IVF/FET tillslut. Känns riktigt härligt att se det positiva gravtestet kan jag säga..! 

    Det är inte jag som ska bära barnet vilket känns skönt då jag gjort den resan en gång tidigare i mitt liv. Sonen är 9 år och bor varannan vecka hos oss och den andra veckan hos sin andra mamma m. familj. Ska bli riktigt kul att följa utvecklingen från ett annat perspektiv.

    Nu hoppas jag bara att de/den stannar hos oss och att vi blir fler i familjen i februari. Glad
  • Svar på tråden Ny säger hej (igen)
  • mAmmaSon

    Tackar! 
    Det är väldigt tidigt i graviditeten än men flickvännen mår bra kanske lite trött men inget illamående än så länge.

    Ska bli spännande att gå på första kollen om två veckor, då får vi se om det är en eller två småttingar därinne. Glad

    Jag har inte hängt härinne så mycket och undrar om ni har någon 'BF lista för nästa år'? Om inte vore det skoj att göra en så vi ser hur det ligger till eller vad säger ni? 

     

  • LittleMommy

    Jaha ni vet inte än om det blir en eller två? Vad spännande :)

    Jag vet inte hur det ligger till med bf trådar men starta en du :)

Svar på tråden Ny säger hej (igen)