• Anonym (Zolla­n)
    Äldre 5 Jun 13:41
    26669 visningar
    18 svar
    18
    26669

    Mera sperma

    När min kille har utlösning kommer det knapp någonting och vi tror att det kan vara därför som jag inte blir med barn. Har nu fått tipset om att testa http://www.mersperma.se/ söker personer som använt detta preparat åsikter, erfarenhet och diskussion.

  • Svar på tråden Mera sperma
  • Clowne­nsgläd­je
    Äldre 5 Jun 13:48
    #1

    Du kan ju börja med att se till att din man börjar träna och äta rätt så ska du se att hans satser blir större.

  • Anonym (Anon)
    Äldre 5 Jun 20:49
    #2

    Mängden sperma har inte någon direkt koppling till mängden spermier. Man kan bli gravid av små mängder sperma. Då handlar det snarare om mängden spermier på ml, deras rörlighet samt morfologin (hur spermierna är utformade). Därför är det möjligt att spruta som en brandslang men trots det ändå har för få eller för dåliga spermier för att kvinnan skall bli gravid.

  • Äldre 19 Jun 11:06
    #3

    Jag köpte en produkt som jag hittade på denna sida: naturligtpotensmedel.se
    Har använt produkten i 4 månader och märker faktiskt en skillnad i mängd. Vi försöker bli med barn får se om vi har tur snart...
    Men som någon sa, det är spermiernas rörlighet som påverkar med inte mängden.

  • Äldre 23 Jun 09:11
    #4

    eller så köper man zinktabletter på naturkosten, inte apoteket för det är mer utblandat.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • Äldre 23 Jun 10:45
    #5
    Anonym (Anon) skrev 2013-06-05 20:49:13 följande:
    Mängden sperma har inte någon direkt koppling till mängden spermier. Man kan bli gravid av små mängder sperma. Då handlar det snarare om mängden spermier på ml, deras rörlighet samt morfologin (hur spermierna är utformade). Därför är det möjligt att spruta som en brandslang men trots det ändå har för få eller för dåliga spermier för att kvinnan skall bli gravid.
    Nä, jag inseminerade mina kor själv, och jag vet att en tjur lämnar ca 4 ml sperma per ejakulation, eller utlösning då, och det räcker till ungefär 300 doser. Med andra ord, det behövs fan så lite sperma för att det skall hända nåt. Så att säga.

    Kor är inte människor, jag vet det också, men jag gissar att vi fungerar ungefär likadant när det gäller att reproducera sig.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Kattpa­ppa
    Äldre 23 Jun 11:45
    #6

    Extra zink och mycket vatten...det ger större satts.
    Tänk på att inte äta för mycket zink, det är inte nyttigt för kroppen 

  • Anonym (Fia)
    Äldre 30 Jun 20:10
    #7

    Mängden sädesvätska har inget med hur mycket sperma som finns i, gör ett sperma test från testlagret.se om binär osäkra. Det enda som ökar o förbättrar sperma är zink-tillskott. Att bli gravid är komplicerat och kan ta tid.

  • MrNjet­ski
    Äldre 17 Oct 00:12
    #8

    Testat zink och folsyra. tränar men större satser tycker jag inte att det verkar bli, kanske svårt att avgöra själv.

  • Anonym (Tös)
    Äldre 14 Nov 20:00
    #9
    MrNjetski skrev 2013-10-17 00:12:58 följande:
    Testat zink och folsyra. tränar men större satser tycker jag inte att det verkar bli, kanske svårt att avgöra själv.
    Min kille testa en gång i hemlighet. vi satt han och jag en kväll o kolla på porrfilm med sprut. 3 killar å en tjej som tog sats i fejan. när andra killen i filmen gick fram å börja runka så avlossa han en grotesk sats å flera kaskadsprut. jag råka då säga rakt ut till min pojkvän så här. o my good shit. Den där killen hade fan tryck i pålen. Ingen dålig kille och vilken megasats han Ronka av .Jag minns såväl det var en snaggad lite bredaxlad kille..sen tog min pojkvän åt sej och onanera inget på 7 dagar och åt folsyra zink och ägg mycket pasta. Nästa gång vi knulla helgen efter ville han Runka av i fejan på mej å jädrans vilken saggebomb han la av så det går bra med zink.
  • MrNjet­ski
    Äldre 14 Nov 23:47
    #10
    Anonym (Tös) skrev 2013-11-14 20:00:15 följande:
    Min kille testa en gång i hemlighet. vi satt han och jag en kväll o kolla på porrfilm med sprut. 3 killar å en tjej som tog sats i fejan. när andra killen i filmen gick fram å börja runka så avlossa han en grotesk sats å flera kaskadsprut. jag råka då säga rakt ut till min pojkvän så här. o my good shit. Den där killen hade fan tryck i pålen. Ingen dålig kille och vilken megasats han Ronka av .Jag minns såväl det var en snaggad lite bredaxlad kille..sen tog min pojkvän åt sej och onanera inget på 7 dagar och åt folsyra zink och ägg mycket pasta. Nästa gång vi knulla helgen efter ville han Runka av i fejan på mej å jädrans vilken saggebomb han la av så det går bra med zink.
    Okej! trevligt! 
  • Anonym (Tös)
    Äldre 18 Nov 21:01
    #11
    MrNjetski skrev 2013-11-14 23:47:18 följande:
    Okej! trevligt! 
    mm det va göttigött
  • DenBit­traSan­ningen
    Äldre 26 Nov 06:37
    #13
    Clownensglädje skrev 2013-06-05 13:48:33 följande:
    Du kan ju börja med att se till att din man börjar träna och äta rätt så ska du se att hans satser blir större.
    Innan vi drar förhastade slutsatser om någon som vi inte vet något om så borde den mer naturliga början vara att rekommendera att gå och kolla upp spermakvalitén innan...
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 7 Dec 06:43
    #14

    Om ni vill ha mer sperma när din kille har utlösning, gör följande

    Låt det gå längre tid mellan utlösningarna 3 dagar har jag hört ör det bästa för din kille skall ha så många friska spermier i utlösningen

    Låt honom vara riktigt kåt i flera timmar låt honom inte ha utlösning förän han varit uppkåtad en längre tid sög 3 timmar så kommer han att ejakulera en större sats.

  • DenBit­traSan­ningen
    Äldre 7 Dec 07:19
    #15
    Anonym (Kille) skrev 2013-12-07 06:43:57 följande:
    Om ni vill ha mer sperma när din kille har utlösning, gör följande

    Låt det gå längre tid mellan utlösningarna 3 dagar har jag hört ör det bästa för din kille skall ha så många friska spermier i utlösningen

    Låt honom vara riktigt kåt i flera timmar låt honom inte ha utlösning förän han varit uppkåtad en längre tid sög 3 timmar så kommer han att ejakulera en större sats.
    Gäller det innan eller efter han skjuter sig själv i foten?
    En dålig idé är alltid en dålig idé
  • Anonym (Tös)
    Äldre 8 Dec 01:14
    #16
    Anonym (Kille) skrev 2013-12-07 06:43:57 följande:
    Om ni vill ha mer sperma när din kille har utlösning, gör följande

    Låt det gå längre tid mellan utlösningarna 3 dagar har jag hört ör det bästa för din kille skall ha så många friska spermier i utlösningen

    Låt honom vara riktigt kåt i flera timmar låt honom inte ha utlösning förän han varit uppkåtad en längre tid sög 3 timmar så kommer han att ejakulera en större sats.
    om killen ej knullar eller ronkar på 3-4 dar å äter mkt ägg zink å mjölkprodukter blir det bra sats iaf för oss. Tips ha långt sex å låt killen bryta av precis innan ca 20 gånger desto mer blir det. när han ej sen kan hålla längre sug eller låt han ronka av eller knulla av satsen. gött å se en redig ronk..
  • Äldre 8 Dec 01:17
    #17

    Jag har galet mkt sås I påsen,runkar varje dag...men mkt är det...undra om det kan bli mer med hjälp av Zink...måste testa..återkommer

  • Anonym (Tös)
    Äldre 8 Dec 01:22
    #18
    Peter37 skrev 2013-12-08 01:17:45 följande:
    Jag har galet mkt sås I påsen,runkar varje dag...men mkt är det...undra om det kan bli mer med hjälp av Zink...måste testa..återkommer

    om du redan lägger rediga stänkare kommer det kanske bli mer med zink. killar som ronkar ofta producerar bra åxå..
  • Äldre 8 Dec 01:26
    #19
    Anonym (Tös) skrev 2013-12-08 01:22:55 följande:

    om du redan lägger rediga stänkare kommer det kanske bli mer med zink. killar som ronkar ofta producerar bra åxå..
    sant,blir jag riktigt kåt så sprutar det massor..så härligt
Svar på tråden Mera sperma