• Anonym (baraj­ag123)
    Äldre 10 Jun 08:06
    7481 visningar
    74 svar
    74
    7481

    strippklubb otrohet

    Hej alla!
    Jag har en fråga, om er respektive hade gått på strippklubb och betalat för att få en lapdance. Hade ni sett det som otrohet ?

  • Svar på tråden strippklubb otrohet
  • Scarle­t 0007
    Äldre 10 Jun 18:21
    #31
    tooschoolforcool skrev 2013-06-10 18:02:22 följande:
    [quote=70164466][quote-nick]Scarlet 0007 skrev 2013-06-10 17:30:45 följande:[/quote-nick] Jo. Antingen det. Eller så tycker man att det är fruktansvärt ocharmigt med allt du beskriver ovan. Fulla killar som hetsar varandra i grupp till att överskrida sin gränser och göra sexuella saker som de inte skulle göra i "vanliga" fall. Man kanske bara tycker att det är ett jädra grottmänniskobeteende som ger dålig smak i munnen. Ja. Något av det, alltså.[/

    Ocharmigt? Men om killen nu hänger med sina killpolare, då är ju inte du där och kan döma. Man måste ju få ha ett liv, vid sidan av förhållandet, leva rövare med tex gamla barndomsvänner. Och vaddå ocharmigt...klart många beter sig "dumma" när dom är ute med killgänget ( tjejgänget) dricker och har sig, vem är charmig då liksom?

    Tycker det är minst lika "ocharmigt" när tjejligan är ute på nattklubb och vill få sina uppmärksamhets behov bekräftade och dansar tätt, tätt med främmande män de träffar på dansgolvet, flirtar vilt, blir flamsiga/fulla, kysser killen i fråga osv osv. Vad är skillnaden? Det är ju nästan ännu värre.

    En strippklubb är ju en business, en affär, professionellt. Männen är där för att köpa dyra drinkar och bli roade av lättklädda kvinnor. Reglerna är ganska simpla, se men inte röra. Det blir inga tryckare på dansgolvet, inga kyssar, inget tafsande.
    För mig finns det bara ett enda ord som kan sammanfatta allt det du skriver om ovan. Varenda mening. Om tjejer, killar och din version av vad det innebär att få ha "ett liv": WT.
  • Äldre 10 Jun 18:25
    #32

    nej för ni var inte ihop

  • Äldre 10 Jun 18:27
    #33

    Suck!
    NEJ!!!!!

  • toosch­oolfor­cool
    Äldre 10 Jun 18:27
    #34

    [quote=70164957][quote-nick]Scarlet 0007 skrev 2013-06-10 18:21:13 följande:[/quote-nick]


    tooschoolforcool skrev 2013-06-10 18:02:22 följande:
    [quote=70164466][quote-nick]Scarlet 0007 skrev 2013-06-10 17:30:45 följande:[/quote-nick] Jo. Antingen det. Eller så tycker man att det är fruktansvärt ocharmigt med allt du beskriver ovan. Fulla killar som hetsar varandra i grupp till att överskrida sin gränser och göra sexuella saker som de inte skulle göra i "vanliga" fall. Man kanske bara tycker att det är ett jädra grottmänniskobeteende som ger dålig smak i munnen. Ja. Något av det, alltså.[/ Ocharmigt? Men om killen nu hänger med sina killpolare, då är ju inte du där och kan döma. Man måste ju få ha ett liv, vid sidan av förhållandet, leva rövare med tex gamla barndomsvänner. Och vaddå ocharmigt...klart många beter sig "dumma" när dom är ute med killgänget ( tjejgänget) dricker och har sig, vem är charmig då liksom? Tycker det är minst lika "ocharmigt" när tjejligan är ute på nattklubb och vill få sina uppmärksamhets behov bekräftade och dansar tätt, tätt med främmande män de träffar på dansgolvet, flirtar vilt, blir flamsiga/fulla, kysser killen i fråga osv osv. Vad är skillnaden? Det är ju nästan ännu värre. En strippklubb är ju en business, en affär, professionellt. Männen är där för att köpa dyra drinkar och bli roade av lättklädda kvinnor. Reglerna är ganska simpla, se men inte röra. Det blir inga tryckare på dansgolvet, inga kyssar, inget tafsande.
    För mig finns det bara ett enda ord som kan sammanfatta allt det du skriver om ovan. Varenda mening. Om tjejer, killar och din version av vad det innebär att få ha "ett liv": WT.[/

    Och min beskrivning av din uppfattning är "short leash" kvävande och krävande.
  • LadyTe­ague
    Äldre 10 Jun 18:36
    #35

    Det är ju så klart upp till var och en vad man anser vara otrohet, men jag håller med en som skrev tidigare; hade detta hänt på krogen så hade jag ansett min fästman vara otrogen, så varför skulle det vara bättre om han betalar för det?

    Jag har ganska klara gränser för vad jag anser vara otrohet, och det är när det finns en känsla med i. Få killar vill att en tjej dansar sexigt i deras knä om det inte tänder dem.

    Dessutom så har min fästman gjort ganska klart att han inte gillar strippklubbar och liknande samt att han har lika gränser vad gäller otrohet. Skulle han då göra det innebär det att han båda ljugit för mig, gått emot vad han anser vara otrohet och gjort något som han vet med säkerhet att jag anser vara otrohet. Jag tycker dessutom att förhållanden ska bygga på tillit, så man ljuger inte för sin partner. 


    ?She is very clever, too clever for a woman. She lacks the indefinable charm of weakness.?
  • Äldre 10 Jun 18:46
    #36

    En fråga till er som tycker att det är otrohet att gå på porrklubb:

    Ser ni det som otrohet om era partners går och ser på Speedway-tävlingar, det står alltid lättklädda, sexiga tjejer med ett parasoll framför varje förare innan start? Man får väl anta att det är förarnas fruar, annars hade ju det ju varit solklar otrohet från förarnas sidaFörvånad

     

  • LadyTe­ague
    Äldre 10 Jun 18:51
    #37
    Haskel skrev 2013-06-10 18:46:51 följande:
    En fråga till er som tycker att det är otrohet att gå på porrklubb:

    Ser ni det som otrohet om era partners går och ser på Speedway-tävlingar, det står alltid lättklädda, sexiga tjejer med ett parasoll framför varje förare innan start? Man får väl anta att det är förarnas fruar, annars hade ju det ju varit solklar otrohet från förarnas sidaFörvånad

     
    Nu tycker jag visserligen inte att man är otrogen för att man går på strippklubb, utan om man köper en lap dance, och man lär knappast få en lap dance av de lättklädda brudarna på speedway-tävlingar.
    Skulle man tänka så måste det vara svårt att ens se på en vanlig film eller gå en sväng på stranden.

    Men just strippklubb har jag något emot oavsett. Jag gillar inte att unga kvinnor ska behöva gå fram och försöka sälja en sexig dans till kåta gubbar. Men det handlar mer om ens värderingar än otrohet och hör kanske inte hemma här. Kan dock tillägga att min fästman nyligen var på strippklubb (svensexa) och han har haft ångest i flera dagar för att han tycker att det är äckligt och smutsigt. 
    ?She is very clever, too clever for a woman. She lacks the indefinable charm of weakness.?
  • whybot­her
    Äldre 10 Jun 18:53
    #38

    Det är iaf inte acceptabelt. Lika lite som han hade tyckt att det var acceptabelt att jag hade gett någon annan kille en lapdance. Ingen av oss har såna upplevelser med andra separat, däremot tillsammans

  • Äldre 10 Jun 19:01
    #39
    LadyTeague skrev 2013-06-10 18:51:40 följande:
    Nu tycker jag visserligen inte att man är otrogen för att man går på strippklubb, utan om man köper en lap dance, och man lär knappast få en lap dance av de lättklädda brudarna på speedway-tävlingar.
    Skulle man tänka så måste det vara svårt att ens se på en vanlig film eller gå en sväng på stranden.

    Men just strippklubb har jag något emot oavsett. Jag gillar inte att unga kvinnor ska behöva gå fram och försöka sälja en sexig dans till kåta gubbar. Men det handlar mer om ens värderingar än otrohet och hör kanske inte hemma här. Kan dock tillägga att min fästman nyligen var på strippklubb (svensexa) och han har haft ångest i flera dagar för att han tycker att det är äckligt och smutsigt. 
    Naturligtvis är mitt exempel väldigt överdrivet och rent av fånigt. Men det jag sätter mig emot är att allt för mycket, enligt min mening, kallas/betraktas som otrohet nuförtiden. Ex, en kyss, en flirt, en facebook-kontakt, porr, onani osv osv anses av flera vara otrohet. Enligt min mening är de saker som kan framkalla svartsjuka och vara "opassande", MEN bara för att ens partner blir svartsjuk, är man inte otrogen.
  • Anonym (japp)
    Äldre 10 Jun 19:05
    #40
    MickyMeat skrev 2013-06-10 17:12:44 följande:
    Jag hade inte gillat det, och inte min tjej heller. Men jag tycker ändå inte att bli struken i ansiktet med en penis (om det nu är så en manlig lapdance går till) är otrohet i det sammanhang som du beskriver.

    Men visst, om min fru följer med en annan man hem, och blir struken med hans penis i ansiktet så snackar vi otrohet i min bok.

    /Dr Feelgood 

    Så du tycker att det är otrohet om det sker hemma hos mannen och utan betalning?
Svar på tråden strippklubb otrohet