• Äldre 12 Jun 23:08
    1116 visningar
    2 svar
    2
    1116

    Ny iPhone 4s har problem...

    Köpte en ny iPhone 4S för två-tre veckor sedan eftersom att min förra blev stulen.

    Jag brukar inte prata i telefon med någon annan än min kille, men sen jag skaffade den här så säger han att han inte hör mig alls då och då. Försöker lägga på, ringa upp, samma problem. Det låter som att jag pratar jättetyst/jättelångt ifrån eller inte alls.... Ringer jag däremot upp i Viber så funkar det felfritt. 

    Jag pratar ju som sagt inte med någon annan så har inte utlåtande från någon annan än honom. Blir hur som helst sjukt ledsen om det visar sig att det är fel på min nya mobil :(
    Det innebär ju att jag måste lämna in den på lagning och eftersom att detta är ett problem som inte dyker upp HELA tiden utan bara då och då så är jag rädd att dom inte ska hitta något fel och lämna tillbaka den som den var från början?
    Detta hände med min förra Xperia som jag lämnade in för samma problem 3 gånger innan jag gav upp och skaffade en ny. Jag lämnade alltså in den och samma problem återkom bara inom 24h efter att jag fått tillbaka den. Men iom att problemet inte var HELA tiden utan kom då och då så hittade dom aldrig det felet... Är rädd att samma sak ska hända igen. Hade liksom knappt råd att köpa en ny mobil så blir frustrerad över om den inte funkar som den ska.
    Någon som haft samma problem och vet vad det kan vara eller om det går att fixa? :( Sjukt frustrerande. 

  • Svar på tråden Ny iPhone 4s har problem...
  • Äldre 13 Jun 09:00
    #1

    Har du tagit bort skyddsplasten?

  • Äldre 13 Jun 11:20
    #2

    Ja det har jag!

Svar på tråden Ny iPhone 4s har problem...