Klomifen Pregotime el alt
Hej alla glada! Jag och min man har länge försökt bli gravida, men vi har aldrig plusat :( vi har bara fått den iKlomifenfon från läkare att det kan bero på min övervikt eller att jag möjligen har pco. Jag har nästan aldrig mens, den kommer lite hur som helst och oftast ej riklig (om det nu är mens eller bara blödning som sker när slemhinnan byggds upp igen) Vi får ingen hjälp eller svar och läkaren vill inte skriva ut medecin el dyl pga min övervikt. Dom menar att jag måste gå ner innan dom hjälper oss. Saken är den att jag hR varit stor enda sen jag va liten och har bantat tränat mm men har nu mer insätt att jag aldrig blir "smal" och försöker leva ett sunt friskt liv och inte fokusera så mycket på vikten isig. Vi äter fidk minst 3gånger i veckan, promenerar, simmar mm Nu vill vi hs barn och vill inte bli gammla föräldrar! Så nu har vi tänkt ta saken i egna händer och köpa Klomifen.
Nu är min fråga:
När ska jag börja äta dem? Jsg har ju mer el mindre aldrig mens.
Hur länge ska jag äta dem?
När ska vi ha och inte ha sex?
Har ni a drs görslag på vad man kan höra/äta? Hsr hört nått dom hetet munkpeppar. Men undrar samma sak där som med klomifenen, var hur när.
Tacksam för alla goda råd ! :)
Ps har tidigare försökt bli gravid med annan man utan att plussa så jag vet att det är hos mej felet ligger.