• Louie

Klomifen Pregotime el alt

Hur mycket övervikt har du? En så liten viktminskning som5-10% av din totalvikt kan få ordning på ägglossningen! Rosenrot sägs kunna hjälpa till också! Själv äter jag en msk virgin coconut oil o detta har satt fart på min förbränning har alltid varit lite rund, dock ej överviktig, har pco och det är en ständig fight att inte gå upp i vikt! Hoppas också bli gravid, men det går trögt!

• Louie

Tycker du ska byta läkare, han/hon verkar osympatisk! Att säga till någon att gå ner 40 kg är som att be någon att svälja en elefant! Eftersom jag har pco så har jag läst allt jag kommit över om "tillståndet"! Socker är en riktig bov när det kommer till fertilitet! Skulle jag vara du skulle jag gå över till en lchf kost! Många som har ägglossningsstörningar har blivit hjälpta, en bonus är att du förmodligen kommer gå ner i vikt utan att du ens försöker så hårt
    Jag åt en kur pergotime förra sommaren men mådde skit av det! Började dag 3 på mensen! Sedan ska man ligga varannan dag från dag 9 typ tills nästa mens förhoppningsvis uteblir

Svar på tråden Klomifen Pregotime el alt