• Anonym (s)

Hur deeptrhotar man??

Har testat med min nya kille för jag märker på hans rörelser att han vill ha den ganska långt ner. Inget mig emot, jag känner inte av kräkreflexer osv och vill göra allt för att göra honom galen. Men vet inte om jag gör rätt!! känns som att jag kommer åt med kindtänderna? hur gör man för att undvika det? jag gapar så mkt jag bara kan. Har också funderat på hur det kan vara skönt om det inte är någon beröring m läpparna? vad är det som är skönt killar?

Snälla hjälp lilla mig   

• Svar på tråden Hur deeptrhotar man??
  • Anonym (Newman)

Lägg dig på rygg på sängen med huvudet åt fotändan. Luta huvudet bakåt utanför kanten av sängen. Sedan låter du din kille sakta köra ner kuken i halsen på dig.

• Anonym (s)
    Anonym (Newman) skrev 2013-06-14 20:49:56 följande:
    Lägg dig på rygg på sängen med huvudet åt fotändan. Luta huvudet bakåt utanför kanten av sängen. Sedan låter du din kille sakta köra ner kuken i halsen på dig.

Jaha måste man göra så? jag har kört i samma ställning som när jag suger som vanligt... då har jag alltså gjort helt fel och det kan nog inte ens kallas deepthroatSkäms
  • Anonym (Newman)
    Anonym (s) skrev 2013-06-14 20:56:27 följande:

Jaha måste man göra så? jag har kört i samma ställning som när jag suger som vanligt... då har jag alltså gjort helt fel och det kan nog inte ens kallas deepthroatSkäms

Du kan såklart göra hur du vill det var bara ett tips från mig till dig
  • Anonym (s)
    Anonym (Newman) skrev 2013-06-14 20:57:47 följande:

Du kan såklart göra hur du vill det var bara ett tips från mig till dig

Ok så det är tekniskt möjligt ändå? hur känns det själv, känner du av hörntänderna på tjejen? och vad är det som är så skönt med just det?
  • Anonym (Newman)
    Anonym (s) skrev 2013-06-14 21:00:35 följande:

Ok så det är tekniskt möjligt ändå? hur känns det själv, känner du av hörntänderna på tjejen? och vad är det som är så skönt med just det?

Gapar hon som en duktig flicka så skrapar inte tänderna emot. Det är skönt att komma in så långt jag vill helt enkelt
  • Anonym (s)
    Anonym (Newman) skrev 2013-06-14 21:10:06 följande:

Gapar hon som en duktig flicka så skrapar inte tänderna emot. Det är skönt att komma in så långt jag vill helt enkelt

Men jag gapar så stort jag bara kan! hmm svårt...
  • Anonym (Newman)
    Anonym (s) skrev 2013-06-14 21:19:01 följande:

Men jag gapar så stort jag bara kan! hmm svårt...

Du kan stretcha käken så här:

Sätt pekfingrarna på dina hörntänder i nederkäken. 
    Gapa stort.
    Sätt tummarna på hörntänderna i överkäken.
    Tryck uppåt med tummarna .
    Slappna av.
    Upprepa alla stegen.

En duktig slyna får träna       

• Garbage

Om inte killen kan acceptera dig för att du är en människa TS, så be honom att ge dig fett med pengar för en plastikoperation så du kan rätta till "felet".

Eller, vad dum jag är, ge honom ett lån för att förminska "stoltheten" sin, så att du slipper kvälja när han uträttar sina behov...

En man är inte dummare än vad han låter sig vara...
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Newman) skrev 2013-06-14 21:24:11 följande:
    En duktig slyna får träna       

Hahaah fan vad det där gjorde min kväll!
  • twain
    Anonym (Newman) skrev 2013-06-14 20:49:56 följande:
    Anonym (s) skrev 2013-06-14 20:56:27 följande:

Anledningen till att ligga så som Newman beskriver är för att lättare få en rak linje, man öppnar upp svalget och kan ta emot mer, men jag tycker att det ofta går ganska bra ändå, så det du gjort är säkert deepthroat. Du märker ju om du klarar att ta in "allt" i munnen eller ej.

Have fun!
    It's like being *ucked into a vortex.
Svar på tråden Hur deeptrhotar man??