• Äldre 18 Jun 07:02
    43617 visningar
    54 svar
    54
    43617

    Dejta mörkhyade tjejer

    Jag har dejtat och varit ihop med många svenska tjejer sen jag var ung men aldrig varit riktigt attraherad av det typiska nordiska utseendet om man kan säga så, alltid blivit väldigt attraherad av mörkhyade tjejer och oftast blivit väldigt charmad, men tycker det är väldigt svår att få kontakt med med mörkhyade jämfört med nordiska, finns det väldigt få mörka tjejer som gillar svenska män? Vill gärna veta vad tjejer från typ Afrika, och även andra ställen har för åsikter om vita män.

  • Svar på tråden Dejta mörkhyade tjejer
  • Anonym (Kåt Tjej)
    Äldre 18 Jun 07:21
    #1
    +1

    Jag är Indiska och jag har bara haft svenska män.

  • Anonym (Svårt­)
    Äldre 18 Jun 07:50
    #2
    -1

    Sverige har inte så många mörkhyade. De som är här är oftast från Somalia och extremt religiösa muslimer. Sen finns det Eritreaner som varit här sedan 80-talet och deras barn är väl födda i Sverige och kristna. Där är det väl inga problem. Sen har du adoptivbarn och det är inte hur många som helst.

    Du får dejta en african-american och blir det blixt och dunder kanske hon kan flytta hit. Dessutom är de oftast jäkligt roliga och trevliga. Det behövs mer sådant i vårt avlånga land ;). 

  • Anonym (skill­s)
    Äldre 18 Jun 08:55
    #4
    -2 +2

    Det handlar om att veta hur man charmar brudarna. Det är en hel vetenskap. Var inte rädd för dem. Om de är flera så gillar de ofta att testa dig lite och kanske provocerar lite. Det gäller att veta och vara övertygad om att deras liv inte bara handlat om svält och krig och problem utan att de också har ett liv som vem som helst. De kanske inte gör saker på exakt samma sätt som "nordisk tjejer", men de är påfallande lika ändå. De gillar killar på samma sätt som vilka tjejer som helst. Behandla dem på ett varmt och snällt sätt men var inte för mjuk och töntig... Ju mer jag skriver desto mer märker jag att det inte riktigt går att ge några regler. Det beror helt på tjejen. De är inte alla tuffa hip-hop-tjejer från förorten. Det finns så många olika slags mörka tjejer från olika delar av världen och även i samma land så är ju folk väldigt olika. Tänk bara på skillnaden mellan en tjej från Kiruna och en från Malmö. Samma sak gäller överallt i världen. De är inte bara afrikaner eller indier eller något annat, de är så mycket mer.

    Det finns tjejer från alla världens hörn i Sverige. Inte bara Somalia och Eritrea som någon skriver. Jag har träffat tjejer från de flesta afrikanska länder. Både heta och mindre heta brudar. Jag upplever det som att ju längre de bott i Sverige, desto mer "svåra" är de. Då menar jag att de blir lite mer svenskt kaxiga medan tjejer som relativt nyligen kommit är mjukare och vänligare. Många är lite mer öppna och mindre blyga om de vuxit upp i Afrika. De kanske till en börja kan vara lite mer rättframma men i längden vill de ha en man som tar hand om dem. Om du vill ha ett längre förhållande ska du tänka på att du bör vara genuint intresserad av deras bakgrund och mat osv. Det hjälper en hel del. Att bli kompis med deras kompisar är viktigt och inte hålla dig till dina "nordiska polare". Lär dig prata hennes språk och var redo att kompromissa och göra saker som du inte brukar göra.

    Nu vet jag inte om du ville höra något annat, men det här var menat som en realistisk syn och inte som en raggningsguide för ett one-night-stand.

    Om det gäller mer snabba och lösa förhållanden så är jag inte lika duktig på det. Det känns alltid som lite lurendrejeri att charma tjejer och låta dem tro att man är verkligt intresserad när man bara vill hitta in under brallerna. Men visst, det är fullt möjligt det med. De är ofta heta och vill gärna ta hand om mannen på alla möjliga sätt. Men det beror återigen helt på bruden. Det bästa sättet är väl att vara sig själv och inte vara rädd för henne. Hon är inte en afrikan i första hand utan en person.

    Ett par mer manliga kommentarer: De har ofta helt sjukt snygga former, det gäller både smala och stora. Jag älskar deras utputande rumpa och lena hud.

  • Xtrast­ark
    Äldre 18 Jun 08:58
    #5
    +1
    Anonym (skills) skrev 2013-06-18 08:55:24 följande:
    Det handlar om att veta hur man charmar brudarna. Det är en hel vetenskap. Var inte rädd för dem. Om de är flera så gillar de ofta att testa dig lite och kanske provocerar lite. Det gäller att veta och vara övertygad om att deras liv inte bara handlat om svält och krig och problem utan att de också har ett liv som vem som helst. De kanske inte gör saker på exakt samma sätt som "nordisk tjejer", men de är påfallande lika ändå. De gillar killar på samma sätt som vilka tjejer som helst. Behandla dem på ett varmt och snällt sätt men var inte för mjuk och töntig... Ju mer jag skriver desto mer märker jag att det inte riktigt går att ge några regler. Det beror helt på tjejen. De är inte alla tuffa hip-hop-tjejer från förorten. Det finns så många olika slags mörka tjejer från olika delar av världen och även i samma land så är ju folk väldigt olika. Tänk bara på skillnaden mellan en tjej från Kiruna och en från Malmö. Samma sak gäller överallt i världen. De är inte bara afrikaner eller indier eller något annat, de är så mycket mer.

    Det finns tjejer från alla världens hörn i Sverige. Inte bara Somalia och Eritrea som någon skriver. Jag har träffat tjejer från de flesta afrikanska länder. Både heta och mindre heta brudar. Jag upplever det som att ju längre de bott i Sverige, desto mer "svåra" är de. Då menar jag att de blir lite mer svenskt kaxiga medan tjejer som relativt nyligen kommit är mjukare och vänligare. Många är lite mer öppna och mindre blyga om de vuxit upp i Afrika. De kanske till en börja kan vara lite mer rättframma men i längden vill de ha en man som tar hand om dem. Om du vill ha ett längre förhållande ska du tänka på att du bör vara genuint intresserad av deras bakgrund och mat osv. Det hjälper en hel del. Att bli kompis med deras kompisar är viktigt och inte hålla dig till dina "nordiska polare". Lär dig prata hennes språk och var redo att kompromissa och göra saker som du inte brukar göra.

    Nu vet jag inte om du ville höra något annat, men det här var menat som en realistisk syn och inte som en raggningsguide för ett one-night-stand.

    Om det gäller mer snabba och lösa förhållanden så är jag inte lika duktig på det. Det känns alltid som lite lurendrejeri att charma tjejer och låta dem tro att man är verkligt intresserad när man bara vill hitta in under brallerna. Men visst, det är fullt möjligt det med. De är ofta heta och vill gärna ta hand om mannen på alla möjliga sätt. Men det beror återigen helt på bruden. Det bästa sättet är väl att vara sig själv och inte vara rädd för henne. Hon är inte en afrikan i första hand utan en person.

    Ett par mer manliga kommentarer: De har ofta helt sjukt snygga former, det gäller både smala och stora. Jag älskar deras utputande rumpa och lena hud.

    Bland det mest meningslösa inlägget jag läst på länge, och som bekant finns det en hel del här på fl.
    När jag hör ordet feminism, osäkrar jag min luger.
  • Äldre 18 Jun 09:12
    #6
    Xtrastark skrev 2013-06-18 08:58:09 följande:

    Bland det mest meningslösa inlägget jag läst på länge, och som bekant finns det en hel del här på fl.
    Långt som helvete dessutom. Jag kanske kan hoppa över skiten då ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 18 Jun 09:22
    #7
    Anton Chigurh skrev 2013-06-18 09:12:17 följande:
    Långt som helvete dessutom. Jag kanske kan hoppa över skiten då ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

    Jag tänkte hoppa över men blev nyfiken eftersom det är så meningslöst
  • Anonym (skill­s)
    Äldre 18 Jun 09:22
    #8

    Sorry, det var lite väl långt faktiskt och inte mycket vettigt...

  • Äldre 18 Jun 10:13
    #8

    Jag menar för att dejta och förhoppningsvis sänder leder till förhållande, för även om jag har dejtat svenska tjejer som ser bra ut och är trevliga så har får jag aldrig den riktiga attraktionen som jag får av mörka tjejer.

  • Anonym (En tjej)
    Äldre 30 Sep 22:14
    #9
    +1

    Det finns väldigt många mörkhyade tjejer i Sverige med det beror på vart man bor. Jag är Eritrea och mina föräldrar har inte bott här sen 80-talet. Men back to your question, jag som en mörkhyad tjej har inget emot svenska killar. Men det känns som att man inte får lika mycket uppmärksamhet av svenska killar. Många svart tjejer känner att vi inte duger för en svensk killer. Vi tror inte att de tycker om en mörkhyad tjejer, så vi bara sluta anstränger oss för deras uppmärksamhet. Eller så tänker vi på kulturkrok. Vi vill ha en riktig förhållande! Om du ser en fin mörkhyad tjej gå fram till henne och säg att du tycker hon är fin, hon skulle tycka det är söt. Du ska vara gentleman, fråga inte om hennes nummer rakt upp. Säg ingenting om hennes hudfärg för det är bara idioterii! Alla är olika, jag är internerad av killar som är 1-4 år äldre än mig, min kompis som är mörkhyad är intresserad av killar som är 4-6 år äldre än hennes. Så beror på vem hon är! Om du blir vän med hemma kompisar kan du lätt lära känna henne, sen kanske det blir nåt mellan er.

  • Anonym (J)
    Äldre 30 Sep 22:20
    #10
    -1

    Svenska tjejer är överlag väldigt tråkiga i sängen. Dom tror att dom är bra men om dom bara visste :). Sen tycker jag svenska tjejer ofta är väldigt otränade också. Lite tråkiga fläskiga former.

Svar på tråden Dejta mörkhyade tjejer