• aao

Nyinflyttad i Enköping

Hej Hej!
    Jag och min lilla familj har precis flyttat till Enköping. Vi är först utav våra kompisar att skaffa barn och därför undrar vi om det finns någon som kanske skulle vilja träffas på en fika med barn eller kanske gå på promenad med barnvagnen :)
    Eller finns det något man kan göra för att träffa andra som också har barn?

• Svar på tråden Nyinflyttad i Enköping
  • aao

Jag har aldrig varit på en öppen förskola men jag har hört att den vid scout stugan ska vara bra. Men skulle vi inte kunna säga måndag om en vecka? Vilken tid? :)

• Beckizz94

Jag tycker den vid västerleden (kråkan) är bättre men jag har inget emot att vara på flisan (scout stugan) så vid 9 när dom öppnar? Har för mig att sångstund och sånt är vid 10 sen fika efter de (tror de kostar 15 kr där för smörgås och dricka till)

• Shaded

Måndag om en vecka kl 9 funkar för mig! :) Hur gamla är era barn?

• aao

Min son är snart 10 månader. Min son brukar vakna vid 9 tiden, han somnar ganska sent, och jag gillar inte att väcka honom. Skulle vi inte kunna ta efter lunch någon gång?

• Minea3

Hejhej snubblar in i tråden, undrar om vi också kan vara intressanta? Min familj är nyinflyttade hit sen mars. Vi är ett gift par sen i januari på 24 & 25 år, barn födda 08, 11, 12, 13 och väntar nr 5 till mars, april 14. vart i Enköping bor alla?

• Shaded

Hej! Oj vad många barn, vad kul :) Jag är också nyinflyttat, vi bor i Grillby strax utanför Enköping

• Sawika

Hej! Jag har iofs bott här i 3 år men har inte så mycket vänner här så skulle vara kul med fler med barn. Bor också i Grillby med sambo och en son på 7 mån och varann vecka mina stora på 5 och 7 år!

Svar på tråden Nyinflyttad i Enköping