Få inte stanna längre
Anonym (mor) skrev 2013-07-16 21:05:53 följande:
absolut inte..men känner efter läst anmälningarna att h'n inte borde vistas där som det är nu när soc utredningar är på gång och soc tyckte även med att h'n borde vara mer hos mig just nu tills allt ställt sig till rätta med utredningen..han är medveten själv om utredningen och anmälningarna JA...men han lådsas om att det inte är nåt liksom han tro väl att jag inte fått veta om dom än---vad vet jag,,,, jag är inte nöjd med umgänget och vi har inget avtal...Barnet själv har sagt att det vill stanna hos mig(förstår det är ganska dystert hos sin far nu och tysligen har h'n varit iväg en del o lekt med kompisar..saken är den med att de har hemtjänst som tar hand om hemmet + barnen alltså---har han ingen förmögenhet att klara barnen själv..utifrån anmälningar har det varit....han tagit morfin ihop med alkohol.kört påverkad.igonerat barnen och låtit hemtjänsten ta hand om barnen..det har varit mycket gap.skrik och tom våld i hemmet..mitt barn h'n har fått göra massa vuxenjobb som ett barn inte ska behöva göra..h'n har blivit kallad för fis(tyvärr släpper h'n sig mycket pga krånglig mage och därmed nicknamnet fis..varit massa elakheter och fula ord...