Inlägg från: beccagranen |Visa alla inlägg
  • beccagranen

Till den "Perfekta Mamman"!!!!!

Dom gör fel som här sina åsikter kring uppfostran, och det framför du genom att ha åsikter kring andras uppfostran?/vanor? I det stora hela, vår och än gör förhoppningsvis sitt bästa i föräldraskapet. Det finns igentligen inget rätt i uppfostran, då alla gör det dom kan ihopp om att det ger bra resultat i framtiden. Sen är jag väl i den kategori föräldrar som inte ser godis som värsta fienden, i måttlig dos fungerar det enlugt mig. Man kan tala om gifter i oändlighet, luften vi andas, jorden vi planterar i, matrealen vi här i hemmet, elektronik så nej jagbtror inte att några godisbitar är det värsta tänkbara, men vi får kompensera det med att äta sunt och allsidigt.

• beccagranen
    mammatill3underbara skrev 2013-07-17 21:54:12 följande:
    lufttillsalu.blogspot.se/2008/01/giftigt-godi... Kolla denna länken!
    Kolla gärna in min blogg: minbebis.com/blogg/mamatill3

Det är väl inget nytt.. och för min del så berör inget av det i listan mig, då vi inte konsumerar det. Samgidigt så kommer det nya upptäckter och raporter, om vi ser 10 och 20år frammåt kommer mycket mer att varnasför, som vi vart ovetande om. Så här det alltid vart och kommer att vara. Inte minst med all dess strålning vi utsätts för idag, de flesta kommer troligen ha allvarliga skador mot ålderdomen, och div. Dieter som man ännu inte vet påverkan av osv.
Svar på tråden Till den "Perfekta Mamman"!!!!!