• Anonym (Sara)

Migrationsverket Norrköping tillståndenheten

Hej
    Jag hade fråga om direkt telefon nummer eller email address som tillhör någon chef eller beslutfattare eller handläggare på Norrköping tillståndenheten eftersom detta nummer 0771235235 kan man inte få rätt info .
    Vi har webb ansökt Dec 2012 och enligt Migrationsverket väntetid 7 månad så fikk inte nåt besked efter intervju på Feb 2013 hittills .
    Så tänkt att kontakta direkt med någon i Norrköping tillståndsenheten att ställa mina frågor om vad o när ska man få besked eftersom tiden har redan passerade .

Tack för era svar

• Svar på tråden Migrationsverket Norrköping tillståndenheten
  • Anonym (Sara)

Tack

Jag gör det men finns ingenting alls så tycket att man måste skrika eller tjata så får man besked

• Anonym (växel)

De har en växel du kan ringa och begära att bli kopplad till någon på enheten :)

• Anonym (Sara)

Det tar ibland några timmar att nå framme och ibland upptagen som f n men fikk inte nåt riktig info efter mer än 100 gg samtal då behövs direkt nummer

• Smilla75
    Anonym (Sara) skrev 2013-07-24 17:00:37 följande:
    Det tar ibland några timmar att nå framme och ibland upptagen som f n men fikk inte nåt riktig info efter mer än 100 gg samtal då behövs direkt nummer
    Du har fått växelnumret. Fråga om du fått någon handläggare, annars får du nöja dig med de handläggare som besvarar frågor för de som saknar handläggare.
  • Jargaltai

Hejsan!
    Var det din kille som var på intervju i februari?
    Jag sitter i samma sitts, nästan, men jag ska själv till migrationsverket i slutet av augusti ( ÄNTLIGEN!!! )
    Vi sökte i början av januari, hände inget sen skickade jag ett lååångt email sen fick min kille tid för intervju i slutet av mars/ början av april och direkt efter det hade vi en handläggare ( fick den infon av kvinnan som intervjuat min partner ) så ni SKA ha fått handläggare och betecknigsnr!
    Mkt konstigt, växeln får man inget vettigt ur, dom och handläggarna säger alltid olika saker tyvärr!
    Hoppas allt löser sig!!

• Anonym (Sara)

Hej , ja det är min man som ansökt Dec sen Feb intervju , vi har ärende nummer men inte handläggare alls , ärendet har igenomgått enligt Norrköping men har inte tilldelas till handläggare att fatta beslut alltså idag fikk mail att troligen kan man kalla till muntlig intervju .

Men litar inte på deras svar än så länge

• Anonym (växel)
    Anonym (Sara) skrev 2013-07-24 17:00:37 följande:

En växel ger ju inte sådan info naturligtvis, du tänker på kundtjänsten, de är svåra att komma fram till. Maila annars då?
  • Jargaltai
    Anonym (Sara) skrev 2013-07-24 18:17:52 följande:
    Hej , ja det är min man som ansökt Dec sen Feb intervju , vi har ärende nummer men inte handläggare alls , ärendet har igenomgått enligt Norrköping men har inte tilldelas till handläggare att fatta beslut alltså idag fikk mail att troligen kan man kalla till muntlig intervju .
    Men litar inte på deras svar än så länge
    Hmm okej det låter jätte skummt, jag och min kille sökte senare än er men har kommit längre i vår process :O
    Vilket land kommer din kille från? Har han någon kontaktinformation från intervjun? Dom måste kunna ge er en mailadress elelr ett nummer till någon ni kan kontakta på migrationsverket!
Svar på tråden Migrationsverket Norrköping tillståndenheten