• Äldre 30 Jul 11:38
    19841 visningar
    23 svar
    23
    19841

    Ranchen på barnkanalen....alla avsnitt?

    Våra barn älskar Ranchen som går på sommarlov på morgonen....dom tittar om och om igen på dom på ipaden/datorn sen....Men det dom tycker är tråkigt är att dom kan bara se dom senaste avsnitten. Dom skulle vilja se alla avsnitt och från början. Jag har letat på nätet men hittar dom inte. Är det nån som vet om det går att hitta alla avsnitt på nätet? Vore toppen i så fall...

  • Svar på tråden Ranchen på barnkanalen....alla avsnitt?
  • Äldre 30 Jul 13:41
    #1
    +1

    Nån?

  • Äldre 30 Jul 16:00
    #2

    Ingen som vet om och var i så fall man kan se alla avsnitten på denna serie?

  • Äldre 30 Jul 21:13
    #3

    tråkigt om det inte finns att få tag på....tycker mina barn i alla fall...dom är helt beroende av den serien..

  • Äldre 5 Aug 17:48
    #4

    Sista avsnittet idag....och mina barn är ledsna. Finns dom avsnitten inte att få tag på mer? Ingen som vet?

  • Äldre 9 Aug 15:41
    #5

    Jag undrar också, min dotters favoritprogram. Puff luff

  • Äldre 10 Aug 16:37
    #6
    Mandyy81 skrev 2013-08-09 15:41:40 följande:
    Jag undrar också, min dotters favoritprogram. Puff luff
    Bra att nån mer än mina barn vill se om dom igen. Har letat som en galning, del att se det på nätet men åxå om dom går att köpa på dvd. Men hittar inget där heller. Synd. 
  • Äldre 13 Aug 15:31
    #7

    Min dotter vill också se Ranchen. Helt förstörd när det är bortplockat från SVT Barnkanalen. Letar fribilt på nätet för att hitta det någon annanstans men lyckas inte. Följer med spänning om någon här kommer med någon bra kommentar.


    scrapparlotta skrev 2013-08-10 16:37:29 följande:
    Bra att nån mer än mina barn vill se om dom igen. Har letat som en galning, del att se det på nätet men åxå om dom går att köpa på dvd. Men hittar inget där heller. Synd. 

  • Äldre 13 Aug 20:17
    #8
    Alicebrallis skrev 2013-08-13 15:31:33 följande:
    Min dotter vill också se Ranchen. Helt förstörd när det är bortplockat från SVT Barnkanalen. Letar fribilt på nätet för att hitta det någon annanstans men lyckas inte. Följer med spänning om någon här kommer med någon bra kommentar.
    Det verkar nog kört, jag har verkligen letat, och här verkar ingen heller veta nåt. Så tyvärr Konstigt att dom tar bort det.....
  • Äldre 13 Aug 21:23
    #9

    webbtvplay.se/ranchen/

    Kanske finns här? Surfar från mobilen så jag kan ha fel

  • Äldre 13 Aug 22:05
    #10
    Jessie Foxx skrev 2013-08-13 21:23:21 följande:
    webbtvplay.se/ranchen/

    Kanske finns här? Surfar från mobilen så jag kan ha fel
    Nä, det funkar inte. Vet inte varför....har kollat där innan med. Det står att man kan se alla avsnitten där, men när man trycker på länken så står det att det är bort taget. Och jag har ändå registrerat mig där....tänkte att man var tvungen att vara inloggad för att kunna titta, men nepp. Funkar inte. Tack ändå!
Svar på tråden Ranchen på barnkanalen....alla avsnitt?