• CrashNburn

Nära en skilsmässa

Ja herregud, fy fan vad jobbigt!!!! Lider verkligen med dig!!!

Jag tror inte på idéer om att ta det stegvis – herregud; om ni börjar lite smått kommer du inte kunna kontrollera dig – hade kanske inte varit hellyckat om det slutar med att du våldtar henne...

I det här fallet tycker jag faktiskt att det är solklart; du måste få lov att ha andra för enbart sex. Eftersom ni har pratat om det och hon är så väl medveten om problemet, men ändå vägrar dig sex så får hon ju acceptera om du har andra som tillfredsställer dig. Det är ju inget svek från din sida, om du säger det till henne, och hon måste ju fatta att du gör det för att du behöver det, samtidigt som du vill stanna kvar hos henne.

Om du helt enkelt bara har en knullkompis kommer du att bli tillfredsställd; hon kommer att slippa känna press på sig; ni kommer att kunna sitta o mysa ihop utan att du tappar kontrollen... och vem vet - under såna förhållanden, där det inte finns nån stress längre, så kanske hennes lust kommer tillbaka?

Massor av kramar på dig, och lycka till!!!

Och glöm inte att rapportera om hur det går för er... 

• CrashNburn
    Anonym (vara nära) skrev 2013-08-05 15:50:03 följande:
    By the way. Tycker du ska sluta fundera över hur du ska göra det eller ej, dvs vara otrogen. Strunta i din man och sätta på din kollega istället. Sen tycker jag att du ska skilja dig och leva loppan eftersom du tycks vara helt oförmögen att förstå att det visst sårar ens partner om man ligger med andra - även om man talat om att man tänker göra det. Bara för att man talat om det så innebär det inte att det är grönt ljus. Säger ens partner NEJ så är det att vara otrogen om man ändock väljer att ha sex med någon annan.

Det man gör är att berätta för sin partner att man inte kan leva utan sex och att man tyvärr inte kan leva kvar i förhållandet/äktenskapet om partnern inte förstår detta eller inte vill ha ett samliv. Då går man skilda vägar. När man meddelat detta beslut och påbörjat processen så tycker jag det står en fritt fram att ligga runt om man så vill.
    Ja, vi tycker väl alla olika. Jag tycker att det skulle vara väldigt själviskt av TS fru att vägra honom sex med andra om hon nu verkligen inte vill 'ställa upp' själv. Hon kan ju för fan inte både ha kakan och äta den. Med det jag sa i mitt inlägg här, menade jag att de skulle kunna göra situationen så bra som möjligt, även om det inte vore den optimala lösningen.

Sen vill jag påpeka att mitt inlägg i den här tråden skrevs under helt andra premisser än min egen tråd, så jag fattar inte riktigt varför du tar upp min situation här... min egen situation är ju helt annorlunda; jag planerar sex med kollegan utan att ha gett maken en ärlig chans att förklara sig, eller försöka komma fram till en lösning ihop med mig först. Ok, så jag är ett svin. Men TS fru har ju fått chansen att 'skärpa sig' mer än väl. Varför måste man automatiskt gå skilda vägar om allt annat är jättebra? Det var ju för att han skulle slippa den situationen som jag gav TS de råd jag gjorde.
    Time for cake and sodomy ? Yeah right...I wish...
  • CrashNburn

Anonym (vara nära) skrev 2013-08-05 21:38:12 följande:
    Att råda någon att vara otrogen eftersom partnern inte vill ha sex (Vara näras fru har inte kunnat ge någon förklaring till varför) är inte speciellt sjysst. Inte mot TS som riskerar sin relation och definitivt inte mot TS fru som kommer att bli bedragen
    Ah, ja ok, nu fattar jag – missförstånd helt enkelt: jag menade inte att TS skulle vara otrogen; jag menade att hans fru måste låta honom gå till andra! Precis det du säger: att hon får få ett ultimatum, och om hon då säger nej både till sex och till att han ska få gå till andra, då är hon självisk. Ber om ursäkt för min otydlighet. 
    Anonym (vara nära) skrev 2013-08-05 21:38:12 följande:
     Tycker du är oerhört respektlös mot din egen man och mot kollegans fru och familj. 

Han har ingen fru, ingen flickvän, ingen pojkvän... och definitivt inga barn. I övrigt kan du ju läsa senaste utvecklingen i den andra tråden.
    Time for cake and sodomy... hell yeah!
Svar på tråden Nära en skilsmässa