• Anonym (Kaffedraken)

    KS eller vaginalt?

    Har du råd att betala underlivsplastik själv? Om inte så välj kejsarsnitt. Räkna inte med att landstinget kommer fixa dina underlivsbesvär. Om det fungerar hyfsat nu så skulle jag föreslå att du inte riskerar att förvärra det. 


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (ebba) skrev 2013-08-18 14:30:40 följande:

    varför måste du utgå från dig själv och dra slutsatsen att ingen annan kommer få hjälp bara för att du själv är missnöjd? guud, alltså - det är så insnöat att vara så egocentrisk som du och helly är.
    Hon kan få hjälp, men det är inte säkert. Det är ju synd om hon räknar med att få en operation och sen inte får det. Bättre att räkna med att inte få den och kanske bli positivt överraskad
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (velig) skrev 2013-08-19 08:20:05 följande:
    Alltså jag vill ju inte ens göra någon operation och jag är överlycklig om mina besvär håller sig på den nivån de är idag. Visst skulle jag kunna betala en sådan op själv men det är ju inget jag vill utan behövs det så tycker jag givetvis att vården ska betala det.
    Isåfall välj snitt. 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden KS eller vaginalt?