• Fialotta03

    ~^*jAG sEr eN äNGel*^~

    *jag smyger fram mot där ja tror att ljudet kommer ifrån och vad får ja se jo ett änglabarn*

    (rollspel) 

  • Svar på tråden ~^*jAG sEr eN äNGel*^~
  • wutheringheights

    Vilket UNDERBART iniativ!

    kul.

    På så sätt kan man känna man har sina änglar närmre sig och leva ut de, hur de var som personer innan de hann utveckla en, jag har alltid haft en STARK känsla för hur mina barn skulle utvecklats, både de som fått chansen...och de som inte fått det...

    jag väljer att skriva som min son kelian som försvann i SIDS.

    hur gör man, när man rollspelar?

    kramar

    helena 

  • Fialotta03

    (ja jag har både en kattängel, ett sent aborterat foster  och en liten flicka på fem år som gick bort i besvärlig reumatism som jag tänker mycke å länge på.. känns som när man gestaltar änglarna i rollspel så kan dom "säga sitt")

    *går fram och tar kelian i handen och säger hej lilla vännen va vill du hälsa till alla mödrar här i världen*

     kramar Margaretha

  • wutheringheights

    kelian: jag har varit här i 9 år nu och ibland ser jag ner på min mamma å pappa å mina syskon när de är ute och åker cross och hade så gärna velat åka med de, men jag har många kompisar och syskon här som håller mig sällskap och många andra vackra änglabarn som också ser ner på sina föräldrar

    längtar tills vi träffas igen 

  • Fialotta03

    *ser upp till kelian och tänker att de syns inte ett spår av den drastiska sids som drabbade honom. en vacker pojke alldeles svart som en baloba, ja undrar om han kan köra epa nu som han inte kunde i livet*

    kramar

    Margaretha 

  • Fialotta03

    aha de är ju svårt för mej å veta hur vida din son e svart lr inte kanske bäst om vi lämnar beskrivning av änglarna först

    Rebecka (Kattängel)
    5 år
    beige i nyansen
     snäll, omtänksam och vänlig
     

  • Fialotta03

    Va I H***v***E råkade posta innan jag va klar :P

    Tamlin (ängla barn) (aborterad 6e månaden)
    symmetrisk till figuren
    välutvecklade lemmar över lag
    såg glad ut

    sist men inte minst Jezzika som dog i sin reumatism som bara fem år
    och oj oj oj vad man ser att det slet på henne hon ser verkligen inte glad ut
    men hon tyckte mycke om tacomys

    kramar :(

    Margaretha

     

Svar på tråden ~^*jAG sEr eN äNGel*^~