• emmasmammajonna

    Emma, Du saknas här!

    min älskade Emma, lämnade oss, natten den 21 juli 2012 
    endast 1 år och 9 dagar ung.
    läkarna finner ingen orsak till varför hon slets ifrån oss.

    våran friska ettåring.
    älskade, Du är så saknad!!



     
  • Svar på tråden Emma, Du saknas här!
  • premis mamma

    Tio tusen miljoner kramar ts. Finner inte ord, så fruktansvärt det måste vara. Har själv en liten som blev ett just den dagen. Kan inte föreställa mig att förlora henne nu. Sköt om er.

  • Aimee68

    Finner inga ord:((😢 Livet kan vara så förtvivlat orättvist!! Skickar miljoner styrkekramar till er❤❤❤❤


    Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Aimee68

    Emma är ett jättefin tjej❤❤så söt. Tårarna rinner😥


    Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Saragbg

    Åhh beklagar verkligen ts, ingen ska behöva uppleva det ni fått vara med om :( stor kram till er!!!

  • Lillusen

    Så otroligt sorgligt TS, kan inte ens tänka tanken hur det skulle vara att förlora sitt barn

  • tundra

    Nämen så fruktansvärt! Hon är så söt på fotografiet! Varför ska det behöva hända? Så orättvist!

    Beklagar sorgen!

  • SandraMariaH

    Men fy vad hemskt. Sitter i soffan i skrivandes stund med min minsting sovandes i famnen som fyller ett nästa lördag. Vet inte vad jag skulle ta mig till om vi miste henne. Världen är så orättvis! Massa styrkekramar till dig och familjen TS. Beklagar sorgen! Jättefin liten tjej. Klassas det som psd? :(

  • emmasmammajonna
    SandraMariaH skrev 2013-08-19 10:34:18 följande:
    Men fy vad hemskt. Sitter i soffan i skrivandes stund med min minsting sovandes i famnen som fyller ett nästa lördag. Vet inte vad jag skulle ta mig till om vi miste henne. Världen är så orättvis! Massa styrkekramar till dig och familjen TS. Beklagar sorgen! Jättefin liten tjej. Klassas det som psd? :(
    Ja :(
  • SandraMariaH
    emmasmammajonna skrev 2013-09-14 14:26:00 följande:
    Ja :(

    Jobbigt att ett helt friskt barn bara rycks bort från en så där, sådant ska inte få hända :( såg att hon varit borta över ett år nu. Får man fråga hur tiden efter ha gått? Självklart är det det värsta tänkbara men hur ser vardagen ut för er nu? Ännu en gång, beklagar sorgen efter finaste lilla Emma!
Svar på tråden Emma, Du saknas här!