Inlägg från: Anonym (Förändringar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förändringar)

Tror ni tighta vaginor är en myt?

När jag tränade muskulaturen upplevde jag mig som tight. Nu när jag slarvat så är jag definitivt större än innan jag födde. Men det går ju att träna upp så fort, så det gör mig inte mycket. En fördel med barnafödandet var att jag blev mycket tryggare med min kropp - trots bristningar, hängbröst och slappare mus - vilket gjort mig mycket bättre i sängen. Kan lova att exet njöt mer efter än innan vi fick barn... Så för mig har det överlag blivit en förbättring sexuellt med att föda.

• Anonym (Förändringar)
    Anonym (ja) skrev 2013-08-15 20:11:47 följande:

det blev en förbättring sexuellt för ditt ex, men för dig då?
    Ja! För mig med absolut. Jag blev mer bekväm och avslappnad och tillät mig att njuta. Plus för båda.
  • Anonym (Förändringar)
    Anonym (tränade fittor) skrev 2013-08-16 10:45:56 följande:
    Klart att det varierar med fittstorlekarna men jag själv njuter mer av en vältränad fitta som sluter sig om kuken för att man sedan ska få leka med den och använda lite större leksaker och en hand. Finns väl inget bättre med en kvinna som har lärt känna sin egen kropp och kan slappna av så pass att hon njuter fullt ut av sex. 

Innan jag gifte mig så träffade jag en tjej som va i det tajtaste laget och det gjorde fasiken ont att ens försöka trycka in kuken i henne och inte kunde man "leka" heller så jag gav upp det tände mig inte en på långa vägar. Sen träffade jag min fru som vet hur hon vill ha det och hon kan verkligen det här med att få fittan att knippa ordentligt om kuken för att man sedan får trycka in dildos och min hand.. Och det absolut bästa av allt är att efter en fist får trycka in kuken igen och känna hur fittan stramas upp och blir sjukt tajt.

Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?