• gbg grabb

aningen förvirrad!

Ja, jag har "erfarenhet" efter 3 barn med två olika "mammisar".
    Det är inte så himla konstigt egentligen, innan så låg fokus på er och eran vardag samt njutning. Nu ligger den på barnet och du är tyvärr prio nr 43. Tänk efter lite så förstår du, hennes prio är att göra erat barn nöjd, dagis, köpa blöjor, se till att barnet är helt och rent mm, Och ju mer du "tjötar"/ gör anspråk på sex desto mer ointresserad och avisande kommer hon att bli för du är inte så himlas sexig länge och intressant i nuläget och hon känner sig inte så himla sexig efter ha fått en annorlunda kropp med kanske bristningar mm, ett småbarnspars dilemma!

Mitt tips eller förslag är att låt det vara så ett tag... Tyvärr så kanske inte hon känner sugen förrän barnet är lite äldre( i mitt fall 5-6 år) och hon själv kunde slappna av och känna sig lite mer sexig samt acceptera sin nya kropp efter graviditeten. Själv blev jag frukansvärt frusterad och var inne på att skaffa en KK och var väldigt nära på att ta ett "snedsteg" men tänkte om och började jag prata med min kvinna och förklarade. Som tur var så förstod hon min frustation och förklarade varför hon inte var intresserad av sex med mig. Själv så passade jag på att skaffa ett intresse där jag kunde koncentrerar mig på annat och började spela golf och tränade ( vilket jag är glad för i dag, 47 år och har en väldigt tränad kropp). Men samtidigt så gjorde jag allt för att få henne kåt igen. Blev mer "manlig" ( vilket hon fick några goa skratt åt) Uppvaktade henne mer, lät henna få sina egna stunder med väninnor och festande. Så efter ca 5-6 år så lossnade det...

Så mitt råd till dig är helt enkelt, backa och låt hon få sin tid så löser det sig till slut! 

Svar på tråden aningen förvirrad!