• Äldre 21 Aug 15:17
    2984 visningar
    7 svar
    7
    2984

    Finns det fler 40+ i Stockholm som väntar barn våren 2014?

    Jag är 41 år och väntar mitt första barn och är oändligt tacksam över att vara gravid. :)  Om allt går väl, så är BF den 18 april 2014. Det är ff tidigt i graviditeten - jag går in i vecka 7 på lördag - men det är svårt att inte tänka på det växande livet och jag delar gärna tankar och funderingar med andra i samma situation som jag.

    Mår bra än så länge - inget illamående eller direkt trötthet utan mina symptom sträcker sig till ömma bröst, kramper, metallsmak i munnen och förhöjd kroppstemperatur. 

    Finns det några andra som vill hoppa på tråden och göra den här spännande resan tillsammans?

  • Svar på tråden Finns det fler 40+ i Stockholm som väntar barn våren 2014?
  • Äldre 4 Mar 14:35
    #4

    Oj, har missat dessa svar! Fick tyvärr missfall i september, men är nu tillbaka och hoppas att detta barn får födas. Är i vecka 5 (4+4) och är lite tröttare den här gången och började få kvällsillamående för 3 dagar sen. Är glad över alla symptom och håller tummarna! :)

  • Äldre 10 Apr 21:20
    #6

    Vad kul att du kommit förbi 12 veckan! ð??? Själv fick jag ett till missfall bara 3 dagar efter mitt inlägg. ð??? Var hos läkare som sa att jag ser frisk ut och att det troliga är att drygt embryona. Oh well, vi får se. Önskar dig lycka till!

Svar på tråden Finns det fler 40+ i Stockholm som väntar barn våren 2014?