• Anonym (Fantasiii)

    din vildaste sexfantasi

    Som rubriken lyder

    Vilken är din vildaste sexfantasi?

    Bomba med sexfantasier!!

  • Svar på tråden din vildaste sexfantasi
  • paret

    Du behöver inte berätta hela ditt liv bara för att du blir ihop med nån.
    Men synd hon inte vill ha fler med i leken, inget att göra då än att fantisera. 

  • 08Biet
    paret skrev 2013-08-25 16:22:25 följande:
    Du behöver inte berätta hela ditt liv bara för att du blir ihop med nån.
    Men synd hon inte vill ha fler med i leken, inget att göra då än att fantisera. 
    Så är det...fantiserar och använder en stav. Men vem vet hur vårt sex utvecklas, vi har redan testat saker som vi inte kunde tänka oss för 10 år sedan. Vi är just nu tyvärr lite i ofas i sexlivet, men det är en annan historia...
  • Lever så
    Anonym (Fantasiii) skrev 2013-08-23 14:00:42 följande:
    Som rubriken lyder Vilken är din vildaste sexfantasi? Bomba med sexfantasier!!
    Det är stor skillnad på fantasier och sånt jag vill uppleva. Mina fantasier jag har när jag onanerar är så grova att jag aldrig skulle vilja uppleva dem eller ens se dem genomföras. Något jag däremot vill är att se min man bli knullad av en annan man och själv knulla en annan man, suga osv. Jag vill själv ta honom med en strapon och fista honom analt.
    never a failure always a lesson
  • Nyfikne

    Lever so...
    Om detta inte var grovt undrar jag vad de grova fantasierna är :p

  • Lever så
    Nyfikne skrev 2013-08-25 19:17:42 följande:
    Lever so...
    Om detta inte var grovt undrar jag vad de grova fantasierna är :p

    Jo det var just det.. de är _väldigt_ grova så jag tycker inte att de passar i skrift..
    never a failure always a lesson
  • Anonym (busig sub kille)

    Som föregående talare har uttryckt, en del fantasier kanske borde förbli fantasier.........eller kanske inte ?
    Jag har iaf ett par fantasier som jag inte skulle backa från om tillfället dök upp.

    En mycket, mycket våt dröm !
    Att jag får en offertförfrågan hos en kund(är hantverkare) och när jag kommer dit för att se vad jag kan hjälpa henne med vill hon börja en kopp kaffe och prata om hennes önskemål och samtalet glider snabbt in på allt annat än mitt hantverk, hon berättar att hon har svårt att finna en kk som är undergiven henne sexuellt (jag är mycket sexuellt submissiv). Jag tycker tycker att verkar konstigt berättar att det finns många killar som är sexuellt undergivna, jag i synnerhet. Hon tvekar först men hennes blick blir snart intensiv och ansiktsuttrycket förvandlas till att bli väldigt bestämt, varpå hon insisterar att jag följer med henne. Innan vi kommer fram till sovrummet frågar hon om jag använder stoppord eller om jag vill att det skall bli lite extra spännande, svarar jag utan att tänka mig för att jag givetvis inte använder stoppord, allt för att inte hindra min Mistress i hennes lekar med sin slav.
    Hon svarar; Bra, klä av dig slav och lägg dig på sängen ! Sagt och gjort, innan jag vet ordet av så ligger jag fastbojad i "spread eagle" och iklädd ögonbindel. Jag hör att hon ringer flertal samtal till vad jag tolkar som hennes väninnor och att hon säger att "det gör ingenting om du är nyknullad, då blir det bara mer för slaven att äta", varpå jag försöker att säga att jag trodde att det bara skulle vara vi två. Omedelbart har jag en gag i munnen och min förmåga att göra min röst hörd är totalt borta. Det går en stund och tiden känns lång, samtidigt som jag funderar på om det här var så speciellt smart av mig att ge mig in i denna situationen som dessutom inte har någon återvändo !
    Efter en stund hör jag att det ringer på dörren, hon går och öppnar och jag hör att hon välkomnar flera personer och att det blir en massa fnittrande och skrattande utanför rummet, jag kan inte få något sammanhang då jag inte hör allt som sägs, det som jag kan utröna är att det rör sig om minst 4-5 kvinnoröster och att de är fullt införstådda på att jag inte har en aning vem de är, 3 av rösterna verkar dessutom ganska lulliga i talet. Det är uppenbart att de har planerat detta ganska länge !
    Dörren öppnas hastigt och jag känner doften av kvinnoparfym samtidigt som en kvinna säger att hon måste vara först för att snart så kommer satsen att börja rinna ur henne, varpå gagen tas bort och innan jag hinner säga något vettigt sätter en kvinna sig på mitt ansikte och jag blir beordrad att slicka henne. Normalt så är detta en favorit men nu fylls min mun med något kladdigt och jag förstår att jag inte var hennes första kille idag, jag försöker att vända bort huvudet för att spotta ut sperman men jag sitter i ett järngrepp mellan hennes lår och tvingas obönhörligt att svälja sperman som rinner ur henne. Efter en stunds slickande avslutar hon med att kissa mig i munnen och kan inte annat än att svälja allt hon ger mig. Innan hon går av mig  säger hon med bestämd röst att "Nu tillhör du vårt revir och du är vår slav"
    En efter en upprepar kvinnorna denna procedur och alla kvinnorna avslutar med att berätta för mig att jag tillhör dem och jag är deras slav nu ! Totalt var det inte 4-5 kvinnor, utan det var 6 kvinnor som deklarerade att jag tillhörde dem. Jag är totalt ovetande om vem som har "våldtagit" mig, förutom den kvinna som jag trodde var min kund.
    Alla kvinnorna gick och min "kund" frigjorde mig med orden "det kommer en dag när du hör orden, du tillhör mig, följ med mig nu min slav".
    Jag går där ifrån med värkande käke och en skamkänslor, samtidigt som jag känner mig som om jag har vunnit olympisk medalj i slaveri.......
    Det går en liten tid(en vecka eller så), jag är i affären och handlar och hör en kvinna bakom mig säga "Du tillhör mig, följ med mig nu min slav" varpå jag vänder mig om och ser en kvinna som vänder sig om innan jag hinner se hennes ansikte. Jag svarar "Ja, Mistress" och jag lägger från mig varorna och följer henne ut ur affären........

    Finns det några kvinnor som skulle gå igång på detta, förutsatt att ni är anonyma för er slav ?

  • amnesia

    Har en vän som har frågat om trekant med mig och min kära, har inte presenterat förslaget för henne och inte honom för henne :P får bli fantasi så länge... men det hade vart nått.

  • Pipidouris

    ha kinky sex med en tjej (är tjej)

    ha en affär med en svensk man i 35-45 års åldern Skäms

    ha 3kant med min sambo och en till tjej  

  • Anonym (Cuckold)

    Gifta mig med en het kvinna, ha hela bröllopet i kyrkan med hela proceduren. Enda skillnaden är att prästen utelämnar löftena om trohet och i samma stund som vigseln är avklarad och vi har pallrat oss iväg till en lokal för festen som följer så binds jag fast, kanske på knä och ser på när min heta fru klär av sig mitt på dansgolvet med alla gäster närvarande och bedrar mig med varenda en av dom i ett jättegangbang.

  • HasseA
    Anonym (förlorar tron..) skrev 2013-08-25 01:32:08 följande:
    Vet inte om ni är medvetna om det själva, men era sexfantasier härstammar med högsta sannorlikhet från porrindustrin, mycket skrämmande må jag säga
    Jag tror precis tvärtom, att "porrindustrin" (dvs män och kvinnor = människor) vet vad folk har för fantasier, och gör filmer som passar dessa fantasier.

    Ungefär på samma sätt med de som gör James Bond-filmer, de funderar också på vad folk skulle vilja se på fbio. Att folk sen hellre sitter i en eka och metar en dag, än att slåss med skurkar ovanpå ett framrusande tåg, gör ju inte att de skulle tycka att det var så kul att se på en långfilm i 1,5 timme, på två man metande i en eka...
Svar på tråden din vildaste sexfantasi