• Chiquita07

    BIM närmsta dagarna någon?

    Jag hade stegring 16 aug, troligtvis ÄL 17 aug och BIM 31 aug, senast 3 sept. Tänkte inte ta några gravtester då jag har en förmåga att bli beroende, så kallad testmissbrukare.. :) Hoppas att mensen inte dyker upp!! Någon mer i min sits? :)

  • Svar på tråden BIM närmsta dagarna någon?
  • AngelicaMaria

    BIM+3 här :) Ingen mens, ingen mensvärk men jäkligt ont i brösten. Brukar alltid få ont i tuttarna 7-10 dagar INNAN mens men nu fick jag det samma dag mensen borde kommit. Funderar och funderar på varför. Brukar även ha fruktansvärd mensvärk samma dag som mensen ska komma men ingenting händer än. Känner ingenting förutom brösten. Vad har du för symptom?

  • Chiquita07
    AngelicaMaria skrev 2013-08-29 14:39:04 följande:
    BIM+3 här :) Ingen mens, ingen mensvärk men jäkligt ont i brösten. Brukar alltid få ont i tuttarna 7-10 dagar INNAN mens men nu fick jag det samma dag mensen borde kommit. Funderar och funderar på varför. Brukar även ha fruktansvärd mensvärk samma dag som mensen ska komma men ingenting händer än. Känner ingenting förutom brösten. Vad har du för symptom?

    Vad roligt med nån mer i min situation :) Jag är på BIM-2 och har inga direkta symptom direkt, dock väldigt dålig hy men det brukar man få före mens, sen så kissar jag hela tiden men jag är också törstig hela tiden så de hör väl ihop. Hoppas mensen inte dyker upp! Vi kan väl följa varandra här :) Har du haft koll på din äl denna månad? Har du barn sen innan? Är du på ditt första försök?
  • Chiquita07
    AngelicaMaria skrev 2013-08-29 14:39:04 följande:
    BIM+3 här :) Ingen mens, ingen mensvärk men jäkligt ont i brösten. Brukar alltid få ont i tuttarna 7-10 dagar INNAN mens men nu fick jag det samma dag mensen borde kommit. Funderar och funderar på varför. Brukar även ha fruktansvärd mensvärk samma dag som mensen ska komma men ingenting händer än. Känner ingenting förutom brösten. Vad har du för symptom?

    Vad roligt med nån mer i min situation :) Jag är på BIM-2 och vet inte om mina symptom tyder på mens eller graviditet, har lite ömma bröst o väldigt dålig hy men det brukar man få före mens, sen så kissar jag hela tiden men jag är också törstig hela tiden så de hör väl ihop. Hoppas mensen inte dyker upp! Vi kan väl följa varandra här :) Har du haft koll på din äl denna månad? Har du barn sen innan? Är du på ditt första försök?
  • Chiquita07
    AngelicaMaria skrev 2013-08-29 14:39:04 följande:
    BIM+3 här :) Ingen mens, ingen mensvärk men jäkligt ont i brösten. Brukar alltid få ont i tuttarna 7-10 dagar INNAN mens men nu fick jag det samma dag mensen borde kommit. Funderar och funderar på varför. Brukar även ha fruktansvärd mensvärk samma dag som mensen ska komma men ingenting händer än. Känner ingenting förutom brösten. Vad har du för symptom?

    ] Vad roligt med nån mer i min situation :) Jag är på BIM-2 och vet inte om mina symptom tyder på mens eller graviditet, har lite ömma bröst o väldigt dålig hy men det brukar man få före mens, sen så kissar jag hela tiden men jag är också törstig hela tiden så de hör väl ihop. Hoppas mensen inte dyker upp! Vi kan väl följa varandra här :) Har du haft koll på din äl denna månad? Har du barn sen innan? Är du på ditt första försök?
  • AngelicaMaria

    Nej har jag tur så blir det mitt första :) Gjorde abort för många år sedan(p-piller barn). Jag har absolut ingen som helst koll på ÄL faktiskt. Aldrig känt och aldrig kollat upp. Absolut :) Ska ta ett test imorgon när dom kommer. Extremt nervöst... :)

Svar på tråden BIM närmsta dagarna någon?