• Anonym (Hasse­lbackp­otatis­)
    Äldre 2 Sep 19:36
    28278 visningar
    112 svar
    112
    28278

    Män, vad är osexigast på kvinnor?

    Och nu snackar vi bara utseendet. Så inget tjafs om "det osexigaste är elaka fruntimmer" eller något i den stilen. Vill ni prata sådant får ni skapa en ny tråd!

    Vad är det allra osexigaste på en kvinna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?
  • Äldre 4 Sep 21:13
    #51

    Kvinnor som inte kan stava är avtändande, som anonym (p) till exempel


    4 8 15 16 23 42
  • MrC
    Äldre 4 Sep 21:15
    #52
    Robespierre skrev 2013-09-04 21:13:10 följande:
    Kvinnor som inte kan stava är avtändande, som anonym (p) till exempel
    Amen!
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym (Frågi­s)
    Äldre 4 Sep 21:43
    #53

    Jag tycker att det är extremt avtändande med personer som bara sitter och försöka hitta fel hos andra. Jag tycker däremot att det är otroligt hett med någon som kan hitta ett korn av skönhet i alla.

  • Äldre 4 Sep 21:47
    #54

    Ok frågis, vad finner du för skönhet i låt oss säga Anders Behring Breivik ?


    4 8 15 16 23 42
  • Anonym (jahap­p:()
    Äldre 4 Sep 21:56
    #55

    Jag har en rätt liten rumpa. Är överlag petit och vältränad men jag är ingen Beyonce. Så det här var ju en lite självkänslasänkande tråd... Men killar verkar gilla mig i alla fall, konstigt nog. Är väl min underbara personlighet då?...:p

  • Anonym (Frågi­s)
    Äldre 4 Sep 22:03
    #56
    Robespierre skrev 2013-09-04 21:47:51 följande:
    Ok frågis, vad finner du för skönhet i låt oss säga Anders Behring Breivik ?
    I ett fåtal fall så kan det hända att man inte hittar något vackert hur man än letar, men möjligtvis i hans fall som en av samhällets/naturens sjukaste nycker.

    Jag tycker inte att man behöver gå ut med att leta en massa fel hos människor. Leta efter det fina istället så kanske man gör en oväntad bekantskap. Om inte, så har man i alla fall sluppit störa sig på en massa saker.

    Och som sagt, sjukt avtändande med folk som bara letar fel hela tiden. De brukar tyvärr inte vara så fina människor i övrigt heller. Tar alla gånger hellre en "ful" och trevlig kvinna än en bitchig "snygging"!
  • Anonym (Hasse­lbackp­otatis­) Trådstartaren
    Äldre 4 Sep 22:31
    #57
    Anonym (jahapp:() skrev 2013-09-04 21:56:45 följande:
    Jag har en rätt liten rumpa. Är överlag petit och vältränad men jag är ingen Beyonce. Så det här var ju en lite självkänslasänkande tråd... Men killar verkar gilla mig i alla fall, konstigt nog. Är väl min underbara personlighet då?...:p

    Denna omröstning är inget mått på verkligheten. Och även om de finns, de som inte gillar platt rumpa, innebär det inte att de utgör 100% av killars åsiktsunderlag. Så du kan vara lugn.
  • Sensit­iveguy
    Äldre 4 Sep 22:34
    #58

    Men du besvarade inte frågan, "Frågis". Personligen tycker jag Anders är en vedervärdig individ, men hans människovärde finns ändå där någonstans. Han är säkert en hygglig medmänniska mot sina nära. Dock helt rätt att bomma in honom livet ut.

  • Anonym (KId)
    Äldre 4 Sep 23:51
    #59
    Anonym (Frågis) skrev 2013-09-04 22:03:39 följande:
    I ett fåtal fall så kan det hända att man inte hittar något vackert hur man än letar, men möjligtvis i hans fall som en av samhällets/naturens sjukaste nycker.

    Jag tycker inte att man behöver gå ut med att leta en massa fel hos människor. Leta efter det fina istället så kanske man gör en oväntad bekantskap. Om inte, så har man i alla fall sluppit störa sig på en massa saker.

    Och som sagt, sjukt avtändande med folk som bara letar fel hela tiden. De brukar tyvärr inte vara så fina människor i övrigt heller. Tar alla gånger hellre en "ful" och trevlig kvinna än en bitchig "snygging"!
    Hahaha...du åkte dit direkt, du som väljer att se "skönheten" hos människor.  Du säger, typ, emot dig själv.
  • Äldre 4 Sep 23:54
    #60

    rökande, tatuerade kvinnor tycker jag är osexigt. annars spelar det ingen roll om Ni är smala eller stora

Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?