Vad ni än gör! Skaffa aldrig barn!!
Jag har en liten pojke som precis blivit 10 månader. Extremt energiskt, sover dåligt sen födsel(vaknar minst 6ggr per natt), var kräkbebis dom första 6 månaderna vilket innebar att jag fick byta om honom minst 20 ggr dag/natt, haft problem med eksem sen födsel så det är ett evigt kämpande med att kräma in honom osv. Det jag vill säga är att allt är riktigt riktigt jobbigt OM jag bara tittar på det negativa och dåliga. Men när jag tänker på hur underbart det är att se honom skratta och ha honom bredvid mig varje dag, att han är min lilla älskling helt enkelt så skiter jag i allt det jobbiga. När jag läser det du skriver så känns det verkligen som om du hatar ditt barn(du har till och med skrivit det själv) och jag tror inte det är hälsosamt för varken dig eller barnet. Du måste söka hjälp..) För ingen av er ska behöva ha det så. Tycker jätte synd om ditt barn när jag läser det för jag kan inte tänka mig att någon inte älskar och avgudar sitt barn men tycker även synd om dig för du kan väl inte hjälpa det kanske.
Jag hoppas det bara är en djup ångest du har kommit in i och att allt slutar bra men som sagt du måste ta tag i det.